doble Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jippi! nå er lillemor på vei;) Sitter fortsatt å venter på littt rier...Håper..! Skal dra inn til føden når barnevakt kommer. Sitter bare å smiler nå
VinterSol+2 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ litt misunnelig her nå da!! Lykke til!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Åååååå.. så spennende! Masse lykke til.
doble Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Ikke noe rier ennå Men vi drar snart inn for en sjekk.. Holder dere oppdatert;)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Så spennende! Venter på oppdatering:) Lykke til da!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 spennende...regner med at du er på føden nå da.... masse lykke til!!!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Nå er jeg spent på hvordan det har gått i natt.............
doble Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Huff nå er jeg skikkelig deppa altså Var sååå forberedt på å føde idag/inatt..men det kom aldri noen rier... Sitter å venter ennå..men kjenner null og niks! Fostersekken er hel ennå, så det var vel bare et lite hull som det lakk utav. Usj!! Sist gikk det så fort da vannet gikk, så jeg var liksom forberedt på det denne gang også.. Vel vel,.. nå får jeg bare prøve alt som er av kjerringråd for å få riene igang;)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Uff det må være nedtur å "ikke få føde" når en tror at alt er i gang og en er skikkelig forberedt på det!!!!!!! Får håpe det skjer saker og ting snart da............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå