Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det fortsatt sånn at de må kokes opp og blandes med olje, eller finnes de i pulvervariant nå?
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hadde Holle risgrøt til jenta vår i starten og den måtte vi blande med både mme og vann. Ikke noe olje i. Og det er vanlig grøtpulver i pakken.
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg fikk ikke til den Hollegrøten, jeg. Prøvde å bruke den når mini var liten, men bruksanvisningen stod bare på dansk, og der stod det at den skulle blandes med søtmelk. Det er jo det samme som kumelk, og DET skal vel ikke en baby på 4 mnd ha?!? Kastet pakken, og kjøpte nestlèe;)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Kjøper ikke Nestle av diverse grunner jeg ikke går inn på her.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Blandet med mme jeg. Funket fint det! Lillebroren min fikk den i velling og blandet på lignende måte fra 2 mnd alder. Dette ble anbefalt i helsekost butikk! Det gikk bra, men det var neppe en god anbefaling...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Stoler ikke helt på hun kråka i helsekosten her borte heller, nei.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 He he he!! Han hadde ømtåelig mage stakkar og tålte ikke NAN så godt. Nå er dette 20 år siden så det var ikke flust av andre merker på markedet akkurat. Men det funka på magen hans faktisk så da var mamma fornøyd:-)
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Hehe. Egentlig ikke jeg heller, men var eneste grøten de hadde i den knøttlille matbutikken der vi bodde, så da ble det slik;) Men litt kjiipt da. Skulle være såååå flink og kjøpe økologisk hollegrøt, og så endte jeg opp med verstingen Nestle :-P
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Det er jo som regel Nestle som er de fleste steder, beklageligvis. Kanskje jeg lar latskapen ta meg og kjøper Hipp-grøt denne gangen.
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Det er lov!!!! Vet ikke om jeg har brukt Hipp sin grøt, men er veldig fornøyd med småfolk sine grøter. Mini har likt de godt han også. Lykke til uansett:)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 En stund til det blir grøt uansett, men jeg liker å ha ting klart for meg. Haha. Småfolk likte aldri jenta mi noe særlig, men det kan jo hende mini gjør det. Takk
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Jenta mi likte aldri Småfolk, blir det vel. Haha:D
winneboo Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Brukte Holle grøt i 6mnd å blandet den med mm\mme pluss kokt vann. Enkelt og greit egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå