Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så først nå at nicket mitt var nevnt i en annet tråd, som jeg av visse grunner ikke vil trekke fram igjen.

-Sikker på det ikke er dere som mangler humoristisk sans???

-Ærlig talt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nicket ditt er nevnt? vi har jo svart deg!

hvorfor vil du ikke trekke den fram?

slutt å vær så ovenfra og ned, folk som deg irriterer meg

Skrevet

Neinei.

Da har jeg vel fått svar på det jeg lurte på;-D

He he he;-)))

Skrevet

ja jeg og, har egentlig mistenkt det lenge, og nå bekrefta du.

ha en glimrende natt :-)

Skrevet

Du har vel strengt tatt ikke stilt noen spørsmål, guttungen;-) -Men fint at du finner svar på ting, sånn på generell basis, for all del. Jeg regner med du refererer til min ovenfra-og-ned-holdning, og "sånne som meg", jeg som trodde jeg var unik. Jaja.

Og i tilfelle du IKKE vet hva jeg snakker om, så får du heller lide deg igjennom tråden enda en gang, det var ikke for min del jeg ikke ville dra den fram, jeg syntes ikke den var noe kjekk for din del, for ikke å snakke om hvor lite flatterende den var for de(n) anonyme. -Ikke at det spiller rolle, siden du allerede har svart på mye mer enn jeg har spurt om, men JEG la ikke opp til DENNE cat-fighten. Det er forskjell på en uskyldig spøk for å få opp stemningen, og drittslenging.

Jeg har allerede en glimrende natt, faktisk. Ting begynner å gå seg til, sakte.

-I lige måde.

Skrevet

Jøye meg lilja, har du ikke bedre argumenter enn at du må bruke caps for å få fram ditt noe patetiske budskap? Hadde en av dere som nærmer seg 40 kalt meg jentungen her inne hadde jeg reagert på samme måte. Jeg leste den andre tråden, og ja, du driter deg ut.

Skrevet

Syns ikke lilja driter seg ut. Aldri kult når en misforståelse ender opp i at man blir urettmessig stemplet.

Klem på deg, lilja, og jeg ser helt klart at du blir misforstått her.

Skrevet

Takk KaMa;-)

-Jeg visste jo at du hadde humoristisk sans, det er fint du ser den overtrøtte humoren også;-)

Og i den grad jeg gidder å bry meg om hva anonym mener, det var IKKE "guttungen" dette dreide seg om. -Men det trodde kanskje du?

KaMa; klem tilbake i sola! Kos deg med irl-møte med Supergyda igjen, skulle ønske jeg var i deres by, brostein eller ei. Tar nok en tur mot slutten av skoleferien, da melder jeg dere, for rødvins-slaberas;-D

Skrevet

Ah, nå skal jeg dra mitt lett solbrente legeme ut i verden for ytterligere sol og innkjøp av sommerklær til pjokken.

Rødvins-slaberas er alltid forlokkende..

Ha en superfin dag du også. :-)

Skrevet

Kose deg! Jeg hadde pønta snuppa, deilige sommerklær fra Aberdeen, vi skal på barnekontroll. -Nå har hun tyttebær fra topp til tå. Sånn går det når man prøver å være tidlig ute.

Skrevet

nei jeg stilte ingen spørsmål, bare informerte :-)

vi har ikke lik humor, og innholdet i tråden sugde gymsokk, det har du rett i.....men jeg har sjøl informert om min situasjon så det er greit.

jeg syns enda du har en ovenfra og ned-holdning, men det er min mening, som jeg sikkert kunne holdt for meg sjøl. det er ikke bare pga den andre tråden, det er generelt.

sånn, ferdig. god sommer :-)

Skrevet

Selvsagt har jeg en ovenfra og ned-holdning, og jeg trives veldig godt med det. Fin observasjon.

Det eneste jeg lurte på, var hva det hadde i den tråden å gjøre, for jeg skrev ingenting der som var ment negativt eller ovenfra og ned til deg, eller til Angelmya, og jeg ble likevel bitt hodet av.

Men jeg forsto i allefall at vi ikke har lik humor.

Skrevet

må ha siste ordet du eller? kvinnfolk :-)

hva hva hadde å gjøre i den tråden?

Skrevet

Det handler vel ikke om å ha siste ordet, men om at det er ubehagelig når man blir feiltolket og kjeftet på.

PMS Daniel?

Skrevet

jeg veit alt om kjeft og pes her inne, slapp helt av

det var faktisk en fleip, men jeg forstår at dere ikke skjønner det når humoren er så ulik.

pms? nei ikke denne uka

Skrevet

"det var faktisk en fleip"?

Tok deg ikke for en som backet ut når du blir stilt til veggs, guttungen, men ... hele denne diskusjonen stiller visst spørsmål ved mine evner som menneskekjenner.

Ja, jeg må alltid ha siste ordet. Det har noe med min ovenfra og ned-holdning.

Skrevet

Oj, jeg så ikke spørsmålet før nå.

Hva min ovenfra og ned-holdning hadde å gjøre i en tråd hvor jeg egentlig lurte på hvordan du hadde hatt det ute, jeg skal selv ut til helga for første gang på lenge, og lurte på om hodepina dagen etter, i kombinasjon med barneskrik/mas, var verdt drihiiikkinga som du (sånn noenlunde) refererte til.

Skrevet

det er jo i denne tråden jeg har sagt det.

jeg hadde det glimrende ute, dagen etter var semi, men det gikk greit.

det var veldig verdt det, jeg har vært veldig sjelden ute det siste halvåret, og jeg savner det, kos deg når det er din tur.

Skrevet

Du er en liten guttunge, Daniel. Ingen tvil om det.

Skrevet

"Det var bare en fleip" etter at jeg spurte om du tulla og du svarte nei, det synes jeg er å backe ut. Hver gang.

Skrevet

"må ha siste ordet du eller? kvinnfolk :-)"

her er fleipen min, det andre mener jeg enda, jeg tuller ikke når folk spør seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...