Gå til innhold

Ammebehåer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i store ammebehåer??? Finner ingenting noen steder!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva for str tenker du på da?

Og hvor i landet bor du?

Både i Horten og Tønsberg finnes det undertøysforretninger som er veldig bra.. kjedebutikkene finner du jo sjelden str utenom de mest "vanlige"

VAr og handlet ammeBH selv i dag, så vidt jeg fant str jeg trenger på Lindex. Har alltid hatt bittesmå pupper, men de har vokst mye i løpet av svangerskapet.. men trodde ikke det skulle være vanskelig å finne str 80C men det var det...

Skrevet

Bor i Oslo og tenker på str rundt 90 ++.. Regner med de blir større enn de er nå , og nå bruker jeg 90..

Skrevet

De bruker å ha store størrelser i babyutstyrforretninger. Eller hos bandagister. Om de ikke har inne så er de sikkert villige til å bestille. Jeg har et par som er store i str. Større en typisk H&M, lindex osv De har jeg kjøpt i undertøysforretning.

Skrevet

du blir vel mest sannsynlig ikke større rundt ryggen, men cupen bør du finne en str større..

kan være lurt å legge penger i noen skikkelige bh'er hos en spesialist, når en har stor byste. Sparer mye rygg da!

Skrevet

jeg kjøpte faktisk på coop mega sånn triumph mamabel.veldig gode.ca 250kr.

Skrevet

Prøv på Polarn.O.Pyret..Gode størrelser, rundt ca 400 kr, men veeldig bra kvalitet, pluss glidelås på fremme slik at du slipper å "lempe" ut mer enn nødvendig :)

Skrevet

cubus har og lindex

Skrevet

Change på Stovner eller Vinterbro har bher i store størrelser. Vet ikke om akkurat disse butikkene fører amme-bher, men change-kjeden har amme-bher. Jeg er veldig fornøyd med Change, koster endel, men varer også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...