<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet hvor man får tak i store ammebehåer??? Finner ingenting noen steder!!!
VinterSol+2 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 hva for str tenker du på da? Og hvor i landet bor du? Både i Horten og Tønsberg finnes det undertøysforretninger som er veldig bra.. kjedebutikkene finner du jo sjelden str utenom de mest "vanlige" VAr og handlet ammeBH selv i dag, så vidt jeg fant str jeg trenger på Lindex. Har alltid hatt bittesmå pupper, men de har vokst mye i løpet av svangerskapet.. men trodde ikke det skulle være vanskelig å finne str 80C men det var det...
<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Bor i Oslo og tenker på str rundt 90 ++.. Regner med de blir større enn de er nå , og nå bruker jeg 90..
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 De bruker å ha store størrelser i babyutstyrforretninger. Eller hos bandagister. Om de ikke har inne så er de sikkert villige til å bestille. Jeg har et par som er store i str. Større en typisk H&M, lindex osv De har jeg kjøpt i undertøysforretning.
VinterSol+2 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 du blir vel mest sannsynlig ikke større rundt ryggen, men cupen bør du finne en str større.. kan være lurt å legge penger i noen skikkelige bh'er hos en spesialist, når en har stor byste. Sparer mye rygg da!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 http://triumph.timarco.no/Productbc43b29c-b32a-45e4-ab4a-a2fa30743ad7.aspx På denne nettsiden selger de kjempegode amme-bh'er!!! Gode størrelser, og super kvalitet!
Lillegutt ble junibarn Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 jeg kjøpte faktisk på coop mega sånn triumph mamabel.veldig gode.ca 250kr.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Prøv på Polarn.O.Pyret..Gode størrelser, rundt ca 400 kr, men veeldig bra kvalitet, pluss glidelås på fremme slik at du slipper å "lempe" ut mer enn nødvendig
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Change på Stovner eller Vinterbro har bher i store størrelser. Vet ikke om akkurat disse butikkene fører amme-bher, men change-kjeden har amme-bher. Jeg er veldig fornøyd med Change, koster endel, men varer også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå