Gå til innhold

I natt hadde jeg en grotesk drøm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyfaens drittfitte, i natt drømte jeg noe forferdelig groteskt og ekkelt noe og det var om å få kur for å sette igang fødselen. Jeg drømte at metoden de bruker for å sette igang fødsel var å barbere hodet på den som skal føde og sette inn kanylen med dryppene i bakhodet. Fyttehelvete for en drøm! Gudskjelov at det ikke er slik i virkeligheten. Jeg husker jeg tenkte i drømmen at ikke faen om jeg tør å føde på sykehus, hvis jeg skulle utsettes for dette da vil jeg heller gjemme meg bort og holde hemmelig at jeg får rier, når den tiden kommer, og føde alene hjemme. Ikke svarte fitta om jeg tør å gjennomgå det grusomme der. Ingen skal få lov å sprøyte noe inn i hodet mitt, skyt meg heller i stedet!

Det er i hvert fall godt at det jeg drømte bare er fantasi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har sett for mye på Matrix i det siste...?

Men fyttegrisen for et språk du har! Selv jeg, som er nordfra, må gå å vaske øynene mine nå...

Skrevet

Jeg syntes denne drømmen var så forferdelig ekkel at jeg følte trang til å bruke sånne forferdelig stygge ord for å beskrive de vonde følelsene mine. Jeg kan ennå kjenne den uhyggelige følelsen fra drømmen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...