Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Snuppa skal ha en halv skoledag. Og jeg skal på infomøte med de andre foreldrene. Så må hun være med meg på kontroll hos jordmor, før det er hjem/på lekeplassen før middag og så svømmekurs. Etter det skal vi vel ikke så mye.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Vi skal på barseltreff i morra =)
silhah og emilie Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 jeg skal i banken en tur så skal jeg, emilie og mamma spise lunsj så bærer det avårde til legen for å ta blodprøve *grøss* etterpå drar vi til stranden og er til kvelden:) deilig ja
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 da skal jeg ut å gå tur med snuppa mi, samme ei venninne og så er det bare å være ute å nyte sola så lenge den er her på østlandet.. må gjøre klart gjesterommet å for svigermor kommer på besøk til helga
Twig Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 I morgen skal vi kose oss og slappe av.. ta en tur ut og leke
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jooo.. det var jo noe viktig, men sannelig om jeg kan komme på hva det var.. Ammetåka tar knekken på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå