2 Sommerbarn Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har lest hva som er blitt skrevet angående mulig graviditet pga mannen din tok av kondomen. Jeg vil bare fortelle en liten ting som du kan si videre til han (når han har fått straffen sin). Min søster hadde store bekkenproblemer med sine 2 første barn, hun hadde et trygt og stabilt forhold. Så ble hun gravid med nummer 3 før planlagt. Det tok knekken på alt. Den minste er nå 4 år og hun er kun i 30 %arbeid pga bekkensmerter (blir antageligvis delvis ufør resten av livet). Forholdet tålte ikke 3 unger, en "invalid" mor som ikke kunne gjøre noe hverken med barna eller i huset og som konstant gikk med smerter. De ble separert når den minste var 1 år og er nå skilt. Han har måtte gi opp karrieren fordi han må ha alle 3 barna for helsen til min søster holder ikke. Hun ventet med utdannelsen pga ungene og vil derfor nå antageligvis bli "minstepensjonist" resten av livet. Slik kan det gå! Dette var i et stabilt og trygt forhold. Tro meg når jeg sier det at ting blir uansett ikke bedre med ett barn til i huset hvis mor sliter med bekkenløsning. Jeg vil ønske deg lykke til og skal krysse fingrene for at det kun kommer 1 strek på testen. Du bør ta en skikkelig oppvask med mannen din for dette er ikke bare respektløst, men han risikerer helsen din for en drøm han selv har.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Uff, dette høres ut som om det kunne skjedd oss også. Utrolig trist å høre at det gikk slik for din søster:( Jeg er sint og sjokkert og skal ta en samtale med han i morgen, det han gjorde var bare helt latterlig dumt! Takker for kryssingen din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå