Gå til innhold

sliten, lei, tungt i uke 34..

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker ingenting, er så sliten. svimmel, litt kvalm innimellom. Varm, alt er tungt. Får ikke puste ordentlig, vondt i bekken og isjias smerter, griner for det meste.

Er jo bare i uke 34, skal det være sånn i 6 uker til? trodde ikke jeg skulle bli lei så tidlig. Men plutselig er allt tungt.

flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å gi deg litt trøst;

det blir faktisk snart litt bedre!

Jeg våknet en morgen, og plutselig var jeg ikke så kvalm lenger, og ting føltes lettere; da hadde magen sunket, og presset oppunder ribbensbuen forsvant! :)

Mange opplever å få en form for "energiboost" de aller siste ukene.. så bare hold ut!

Skrevet

Takk det var godt å høre. dette er jo helt pyton! orker jo nesten ikke å gå å tisse, hehe!

Skrevet

Har det litt sånt selv....føler mangen ganger bare for å gråte......men vil ikke tillate meg det, for føler det gjør ikke saken bedre....men er lei av å gå gravid alene, og kjenner det kan bli mye.

Plutselig føles alt kjempe flott ut....SÅ trist....SÅ flott.....hehe.....veeeeldig varierende mao ;)

Jaja.....får håpe siste innspurt går unna fort =)

Lykke til!!!

Skrevet

jeg har det også sånn og er bare 31+4.. har bekkeplager, sterke kynnere, svimmel, kvalm og enorm hjertbank.. lykke til :-)

Skrevet

ok. Tusen takk jenter! Da satser vi på at det blir bedre om ikke så lenge!

Skrevet

Føler det sånn jeg også.. at jeg er lei ja. Har ikke alle plagene du har, men mine egne føles like ille for meg. Så trøsten fra Vintersol var himmelsk god!! Vi satser på at dette bare er en liten kneik ;-)

Skrevet

mine plager er helt sikkert ikke verre enn dine bluebell. Man sliter med det man har... så vi satser på at det blir bedre ja! Inatt har jeg sovet skikkelig godt, maaange timer uten å våkne, så når jeg våkna kl 06 for å tisse hadde jeg så vondt i magen pga av at blæra var overfull! haha! er mye mere opplagt idag, etter en god natts søvn, det har mye å si hvor bra man sover altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...