Gå til innhold

Hvor tidlig kan jeg teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mens på fredag... Med minsten gikk jeg 11 dager over før jeg fikk pos utslag, med datteren min tok jeg bare en test og det var to dager over.

Og btw, reagerer på kjøleskapslukten (ikke tålt kjøleskapet de andre gangene jeg har vært gravid). Innbillt, omgangssyken (som jeg håper at jeg har) eller reellt?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan teste et par dager før mens med cb, men ikke sikkert at det gir utslag. For å være litt grei så kan jeg si at etter at snuppa kom så har jeg ikke tålt kjøleskapslukt noen av gangene jeg har hatt omgangssyke :) Tålte heller ikke den lukten når jeg var gravid nemlig, syntes det luktet fryktelig margarin og vått *blæh* Så det MÅ ikke være graviditet.. Men jeg hadde litt hetta jeg også hehe :)

Skrevet

Hehe, innbiller meg nok mye rart nå ja. Forbannade mann!! Grrr...!

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en test i morgen og fått sjekka med en gang. Jeg har ikke tålmodighet til å vente.

Hvis negativt svar og mensen ikke kommer hadde jeg kjøpt en test jeg kunne hatt liggende i helgen hvis nyskjerrigheten tok helt av.

Skrevet

RSFUs test skal gi positivt svar en uke før forventet mens.

Skrevet

Ikke alle apoteker som har den, det lønner seg å ringe. Noen har den i skuffen, ikke i hylla, av en eller annen grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...