silena Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ønsker litt bøker om barneoppdragelse, psykologi og utvikling for babyalder og oppover. Setter stor pris på hvis noen ønsker å gi meg et godt tips!! (eller hint om hva som ikke er så bra)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Styr unna hun der svenske Anna-et-eller-annet. Jesper Juel har mye bra for seg da. Stein-Erik Ulvund har også skrevet en del. Så har du jo masse pensumbøker fra førskolelærerutdanningen da. Disse selger alt som trengs på HIO, de holder til rett ovenfor Høgskolen:http://www.pedagogiskforum.no/BOKSTUA.htm
silena Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Takk, det var et kjempefint svar! Skal sjekke med en gang!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med S-E Ulvund bøker. Og "Lille Venn hva nå" av Gro Nylander, men den er ikke noen oppslagsbok.
silena Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Er ikke ute etter oppslagsbok, det har jeg. Har sett den boken til Gro Nylander og det virker som om den mest handler om sykdom?? Har bestilt "Livet i familien" av Juul og "Forstå barnet ditt" av Ulvund nå så da gleder jeg meg til de kommer. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå