VinterSol+2 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 for to dager siden lot jeg det glippe til min svigermor at vi ikke har hentesett til babyen. I min førstegangs-forvirring og med litt språkproblemer i utlandet hadde jeg handlet for stor størrelse! "hurra, da må vi gå på shopping!" sa min svigermor. Hun bor i Kina, og er i norge over sommeren pga at hun blir bestemor for første gang og på ferie. Hun har nok følt seg litt "overflødig" bl.a fordi vi har alt i orden av utstyr osv, og fordi min mor naturlig nok har blitt mer involvert, både fordi hun bor i Norge og er min mor(gutta er ikke alltid så flinke til å involvere mødrene sine..) Så i dag dro vi på shopping da.. min mann og jeg tenkte å lete etter ett sett som vi falt for til hentesett, og kjøpe det. Min svigermor kjøpte ALT hun syns var fint! hihi, så nå har jeg en bærepose med masse NYDELIG babytøy.. Søte svigermor. så glad for å kunne bidra med noe:) Så nå BØR denne ungen bli en jente, for her går det i rosa rosa rosa!
snelladella Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 åååååååå så søt svigermor du har da! ønsker jeg hadde en slik svigermor jeg;)
VinterSol+2 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 ja, jeg er veldig heldig:) hun er en veldig trivelig dame:) Alle burde ha en slik koselig svigermor. Hun er ikke venninne, lissom. bare.. trivelig, koselig dame, skikkelig mamma for mannen min, samtidig som hun vet å trekke seg tilbake og ikke bry seg for mye også.
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Åh, du er heldig! Synd hun bor helt i Kina, da. Når hun er så søt og trivelig! Ønsker meg en slik en...
Zerotondo Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Du er heldig, du! Jeg vil også ha en snill svigermor! Iallefall en omgjengelig en..men nei da! Lykke til med tulla!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Gode svigermødre er gull verdt! Har en selv som bor 5 km unna, trygg og fin barnvakt det. Vi har også utrolig mye rosa så blir det ikke jente nå så vet ikke jeg hva vi skal gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå