Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Enn å kalle samboern/mannen sin noe så stygt.. "Jeg og gubben var å handla i dag". Høres ut som det er en grå halvfeit gammel mann med 3-dagers-skjegg og helsetrøye helt gul av tobakk det er snakk om! Woooha..
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Fins verre benevnelser... Fettkaill, hæstkuk etc etc...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg hører susen av grilldress og hvilestoler i skinn med fotskammel som spretter ut hver gang jeg leser om "gubben".
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Handla i dag, check Grå, check (Han har 7 grå hår på brystet, og fire i ene tinningen, men de får jeg nappe, men fjeset, oh, fjeset...) -3-dagers skjegg: alltid, fatter ikke hvordan det er teknisk og fysisk mulig, men ... han får til ting ingen andre klarer... Halvfeit, check Gammel, check (eldre enn meg, passert fire-null!!!) Mann, check (mhm) Skinnstol og fotskammel, check. Men helsetrøye og grilldress går rett i ovnen om det skulle slumpe til å svippe hjemmom hos meg. Gul av tobakk: han slutta å røyke for to år, åtte måneder og 23 dager siden. JUHUUUU!!! ;-D
PlinkiPlonk Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Han kaller meg for kjærringa, dessuten er han gammel, feit og røyker. Han er hele 36 år, nesten dobbelt så gammel som deg:)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Hehehe.. Nei, da må han være 38! Så det så 36 er foresten ikke gammelt.. Når jeg sier gammelt tenker jeg 50+
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Husehelvetet, gubbejævel, gubbespetakkel, kødden, dritten, idioten, tullingen, gjøken... kjært barn har mange navn!
prekæs Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Har akkurat sendt "typen" min på jobb. Han er drøye 40, med gråstenkt hår. Tror vel, at når jeg kaller gubben "gubben",gjør jeg det med et snev av fleip og ironi. I motsetning til de som snakker om "typen" sin.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Nå...snakker du fint du da..?? Ganske vanlig å si "kaill'n" eller "gubben" der vi kommer fra da........=)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Snakk itj så fint æ nei.. Men gubben sei ætj! Sei navnet hans æ.. Eller samboern innpå her da
lilja70 Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Du må nesten regne med at de fleste her inne refererer til mannen sin ved navn til folk de møter irl. Men her inne høres "gubben" en smule mer uformelt ut enn "mannen min". Typen og samboeren blir jo feil.
prekæs Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 og skal jeg være helt ærlig... så skjer det at jeg kaller han hingsten min. Kremt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå