sussa4 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Det hele begynte kl 10.00 Hadde vært i dusjen og da jeg kom ut derfra satt gjengen i sofaen. Fikk litt sjokk, selv om jeg hadde litt magefølelse på at noe kom til å skje Det begynte med en pærecider rett i hånda og inn i en bil .. Vi kjørte direkte til en kafe og spiste deilig frokost og drakk kaffe mocca. Deretter tok vi en liten runde i sentrum (de prøvde å gjøre meg litt nervøs , hvilket de ikke lyktes med) Inn på en klesforretning og der fikk vi god hjelp til å kle meg opp fra topp til tå for anledningen . Deretter bar det videre til en skoforretning og fikk sko som passet perfekt til antrekket Så dro vi hjem til forloveren min. Der fikk jeg full pakke med ansiktsbehandling ,stell av hår og sminke. Vi spiste litt kyllingsalat som mannen i huset hadde laget og så bar det videre på pub. Der var vi i et par timer og så dro vi hjem til ei av jentene og festet videre der resten av kvelden og hadde god mat. Sambo hadde også deltatt med en spørrelek ang forholdet vårt .. Utrolig moro. Bedre utdrikningslag kunne jeg ikke ønsket meg. For meg var det rett og slett en fantastisk dag .. Så lykke til jenter.. Og gled dere
Jenny-penny Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 hørtes ut som en kjempe koselig dag! gleder meg til min tur (sikkert rett rundt hjørnet:)
Gurine og gulla Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 ååå en sann dag kunne jeg oxo ha tenkt meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå