PlinkiPlonk Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Aldri mer!!! Gud bedre hvor utålmodig han er. Når han hadde funnet sine duppeditter, begynte maset...Er du ikke ferdig, skal vi gi oss nå, jeg er lei, sulten osv... Enden på visa var at jeg ble lynings, og fikk ikke kjøpt det jeg skulle ha.Stormet til bilen, da ble han spak, og ville gå tilbake. Not, jeg er ekstremt langsint, først nå jeg begynner å bli blid...Så nå må jeg kjøpe alt på nettet, men han som betaler! Neste gang drar jeg alene, verre å ha han med enn 2 unger.
*Kleopatra Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Haha, skulle tro vi har samme mann. De eneste butikkene han liker å gå på er bilrekvisitabutikker, Clas Ohlson og Plantasjen. Yeah...
PlinkiPlonk Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Ja sånne butikker fulgte jeg han på, men når jeg skulle handle... Tror det er mange menn som er sånn, kanskje jeg skal slå meg vanskelig en gang, men det blir leeeenge til:)
♥Snulder Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Dere kan få låne gubben min... han liker å gå på kjøpesentre han.... Her er det jeg som er utålmodig;=)
~sjiraff~ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Shopp aldri med mannen på slep. Da han er med er det ting til ham som skal kjøpes eller leker til snuppa.. Klær til meg og snupp må kjøpes ALENE... Hvis ikke blir det bare krangling, jeg klarer ikke å slappe av å kikke rundt heller med han på slep..
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 den leksa lærte jeg en mnd etter at vi ble kjæester tror jeg Prøver meg en gang i mellom men han er like sutrete hver gang og jeg blir like fly forbannet hehe! hjelper hvis jeg tar han med på burger king da
Måsa so skit på ferjo Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 "Hva skal du se på her inne? Skal du være her lenge? Skal du kjøpe den genseren? Kan vi gå nå? " Osv......... Joda......kjenner til mannfolk og shopping ja.....
PlinkiPlonk Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 Hahaha, nå begynner jeg å bli i godt humør når jeg leser svarene:) Ja og alt man prøver er fint, bare for og slippe unna. Står utfor prøverommet og sukker å bærer seg som en anna blåsebelg. Har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt sammens med han for og finne stikk-kontakter og ledninger, han er elektriker, men å finne en tunika til meg, næh...
mumbo Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Neste gang han vil inn på Clas Olson og du er med så får du sutre, legg deg ned på gulvet og hylskrike om nødvendig :-) Nei, kanskje ikke det. Men alvorlig talt så er det barnslig av han å ikke oppføre seg som han ellers forventer at du gjør. Hvis du må være med i hans butikker, så må han være med i dine. Uten å klage. Eller så får dere handle hver for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå