Gå til innhold

hvordan forholde seg til at mormor er manisk/depressive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sønn på 2mnd og jeg bekymrer meg til min mor ønsker å ha han på overnattingsbesøk(når han blir større selvsagt) eller ha han aleina der i det hele tatt. hun er jo selfølgelig frisk i perioder,men det er vanskeli å vite når d varierer..

huff ¨å huff

noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;)

Vet ikke om min mor er manisk/depressiv, men hun har gode og dårlige perioder som ikke er "normale", og dette har ført til at hun ikke får ha tulla alene så mye som hun/jeg/vi egentlig ønsker. Men et par ganger er det blitt.

Jeg har lett lenge etter et mønster i oppturer og nedturer - og det er det. Så nå er det litt lettere å la dem være alene, for jeg kan nesten "se" når nedturen er på vei.

Hos min mor varer normalt sett oppturene og nedturene i ca 3mnd, hvis de ikke blir avbrytt pga overarbeid på jobben, fam.problemer, eller positive hendelser. Hvis periodene blir avbrytt, varer oppturen/nedturen ca 1mnd, så snur det igjen. Så nå vet jeg når jeg "trygt" kan sende tulla til mormor uten å være redd for at hun skal bli påvirket av dårlig humør...

Eh... vet ikke om du ble noe klokere iforhold til hva du lurte på...

Skrevet

takk for svar! ja d e nok sånn hær og. klarer nok å se priodene an..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...