prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 jeg har en sønn på 2mnd og jeg bekymrer meg til min mor ønsker å ha han på overnattingsbesøk(når han blir større selvsagt) eller ha han aleina der i det hele tatt. hun er jo selfølgelig frisk i perioder,men det er vanskeli å vite når d varierer.. huff ¨å huff noen som har erfaringer å dele?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Hei;) Vet ikke om min mor er manisk/depressiv, men hun har gode og dårlige perioder som ikke er "normale", og dette har ført til at hun ikke får ha tulla alene så mye som hun/jeg/vi egentlig ønsker. Men et par ganger er det blitt. Jeg har lett lenge etter et mønster i oppturer og nedturer - og det er det. Så nå er det litt lettere å la dem være alene, for jeg kan nesten "se" når nedturen er på vei. Hos min mor varer normalt sett oppturene og nedturene i ca 3mnd, hvis de ikke blir avbrytt pga overarbeid på jobben, fam.problemer, eller positive hendelser. Hvis periodene blir avbrytt, varer oppturen/nedturen ca 1mnd, så snur det igjen. Så nå vet jeg når jeg "trygt" kan sende tulla til mormor uten å være redd for at hun skal bli påvirket av dårlig humør... Eh... vet ikke om du ble noe klokere iforhold til hva du lurte på...
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 takk for svar! ja d e nok sånn hær og. klarer nok å se priodene an..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå