Gå til innhold

trodde jeg skulle være tålmodig jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men altså, tre uker til termin (23 dager) og jeg er såå utålmodig!!

Denne varmen.. plutselig fått masse vann i kroppen, og har fått beskjed av jm om å ta det helt med ro pga høyere blodtrykk og protein i urinen..

jeg som egentlig elsker sol og varme, må sitte i skyggen med elefantanklene mine, og kjenner jeg er sliten.

hodet er festet, babyen har vokst seg stor nok til at hun er klar.. kan hun ikke bare komme da da?

Hadde trodd jeg skulle klare å være tålmodig jeg.. nyte de siste tre ukene etter at eksamen og alt var ferdig..

heldigvis har jeg funnet frem noe håndarbeid, og jobber nå med å lage brudekroner til ei venninne som skal gifte seg i august. og lydbok.

det er jo deilig da.

men jeg er utålmodig jeg.. vil ha ut babyen, sånn at jeg kan nyte sommeren med baby på armen, ikke i magen...

flere som har det litt sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. veldig dagete med meg. Nå de to siste dagene har jeg slått meg til ro med at bebisen kommer når den kommer, er ingen hast og at det blir lenge til jeg kun har tid til meg selv, slik jeg har nå...

men nå utover kvelden kjenner jeg at jeg begynner å bli VEEELDIG utolmodig igjen og vil bare ha han ut!!!! (kjenner på den minste murring i rygg/mage og håper at det kan være noe, noe det sikkert ikke er)

Skal til jordmor på torsdag og håper at hun kan røske litt oppi der, var moden og åpning for to uker siden når jeg var der..

Sambo sier at det er meningen at vi skal være så lei nå på slutten.. desto mer ser vi frem til fødselen og til å få han ut :-)

Skrevet

Jepp! men jeg hadde termin i går...

Tiden gikk fort frem til jeg ble sykemeldt, etter det har alt gått sååååå langsomt!

Skrevet

Hehe, du er så søt Vintersol, skjønner godt at du er utålmodig nå som du er såpass nære målet. Har noen uker ekstra enn deg jeg da, og er utålmodig allerede..

Man lærer litt ekstra om seg selv når man blir gravid og må gå ni måneder med et lite liv inni seg. Jeg trodde seriøst ikke det skulle være så tungt og hadde ikke sett for meg alle småplagene som har dukket opp underveis. Har vært naiv med andre ord ;-) Utålmodig sjel er jeg til vanlig, så det kom ikke som en overraskelse at jeg helst ville hatt ut babyen "igår" :-D

ps.. skriver "igår" bare som et uttrykk, vil han skal bli ferdig ja.. ingen må misforstå ;-)

Skrevet

Jepp, 4 dager til termin i dag og maserier/sterke kynnere som tidvis har vært regelmessige i en uke... Gjett om jeg er lei da! Og som deg har jeg litt høyt BT, proteiner i urinen og masse vann i kroppen, gått opp 29 kg så langt pga det (tungt ja!). Babyen har vært klar lenge, og jeg vil tro han er ca 4200g nå, så han er mer enn stor og klar nok synes nå jeg. Har fosøkt alt av kjerringråd omtrent for å starte fødselen, men nei, ingeting! Holder på å krepere om nettene pga varmen og er drittlei av å våkne i sen svettedam, men akkurat det kommer jeg vel til å gjøre etter fødselen også forøverig, man svetter jo endel da og. Nei, ungene våres kan godt komme ut NÅ!

Skrevet

Ja, jeg er egentlig en tålmodig sjel, men nå er jeg 3 dager OVER termin, begynner å bli bra utålmodig, ja.....

Men det er jo snart over (innen 2 uker...høres lenge ut) for min del og det er jeg glad for i denne varmen. Har også elefantankler og må sitte inne eller i skyggen. Må ta det med ro pga blodtrykk, men ikke at jeg orker så mye likevel....

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...