Gå til innhold

Tidlig ultralyd, Oslo?


My little sunshine :O)

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har så innmari lyst å ha en privat UL rundt uke 12. Vil at min kjære mann også skal oppleve dette ved å se det lille livet. Jeg er så heldig at jeg er i knallform, bare litt ekstra trøtt og litt ømme bryster, så jeg merker det jo, men jeg tror at det går opp mer for "gutta" ved at de får oppleve en UL. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for dette i Oslo-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på Majorstuaklinikken, skal tilbake i uke 12, ble anbefalt å komme tilbake da. Dyrt, det kostet 1200kr, men de er veldig rolige og flinke. Så kan anbefale dem:) Og at det går opp mer for gutta har du nok rett i, den stolte far spurte om bilde da vi var der og vi var i uke 7. Så nå har vi bilde av den lille prikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti-hi! "Den lille prikken", så søtt! Og takk for at du svarte!! Da skal jeg ringe de. Det kan koste akkurat hva det vil, det er ikke så ofte man er førstegangsgravid, hi-hi :o) Er sikkert kjempekos å ha en lite bilde da.

Hvor langt er du på vei og hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Volvat til mandag på ul. Det blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det, det er virkelig verdt pengene :) Var ikke i tvil her om at vi skal tilbake i 12.uke, for å være der sist og se hjertet slå var stort og i uke 12 dekker visst fosteret hele dataskjermen. Jeg er 8 uker på vei på lørdag. Hva med deg? Formen har vært veldig opp og ned, noen dager kvalm fra morgen til kveld, andre ganger kommer det i små og store bølger. Og veldig trøtt:) Hvordan er formen din da? Spennende det her, det er faktisk liv i magene våre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Så spennende! Bestiller time i morgen. Kan knapt vente til jeg er ferdig med uke 12, da skal vi røpe vår lille, store hemmelighet. Håper bare ikke magen vokser så mye at "alle" skjønner det. Er jo innmari kjipt om alle svarer at de har hatt sine mistanker eller "det visste jeg"... Men, men viktigste er jo at det er bra med den lille. Tørr ikke ta helt av enda, men orker ikke bekymre meg heller. Min første graviditet ever, så veldig spennende!

Ja, tenk at det er liv i magen våre, helt utrolig! Det er et mirakel, som nicknamet ditt sier.

Går inn i min 9. uke på fredag, var en tur hos legen denne uken, men de hadde litt liten tid, så jeg ble litt skuffet over det, og vurderer privat. Men får vel gi dem en sjanse til...

Formen er det ingenting å si noe på. Har litt ømme pupper, litt mer behov for søvn, litt dårlig matlyst og tror kanskje jeg har lagt litt på meg. Og det er det :o) Jeg kan ikke klage.

 

God natt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket litt priser:

Sjølyst medisinske senter, Oslo city legesenter og Byporten tar mellom 850 og 900 - relativt kort ventetid i hvert fall på sjølyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time i uke 12! Gleder meg som et ..., ja, et barn! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg selvsagt å spørre om. Jeg skal dit den 26.juni (må bare få unna bryllup og bryllupsreise først). ;) - da er jeg i uke 10 + 4.

Du finner dem ved å søke i gule sider på ultralyd oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Bryllup&Baby! Så kos!!!

Jeg bestilte på Majorstuaklinikken. Ble jo sagt at servicen der var god. Har dessverre litt for mange negative erfaringer med HelseNorge AS, så jeg betaler gjerne litt ekstra for å få noen positive også.

Skal dit i uke 12.

Gratulerer med bryllup og god tur!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Vi gleder oss veldig til begge deler. :) Typisk at alt skjer på en gang.

 

Jeg har forresten sniktittet på terminlisten og det ser ut som vi har termin samtidig - 20.januar. :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har vi da :o)

Vært en tur i UK i helgen, så derfor sent svar.

Der er det taxfree på barneutstyr. Skal helt klart tilbake dit før det er før sent i forhold til å fly. MASSE fint, og litt annet enn hva man får her vil jeg tro.

 

Hihi! Dette blir så gøy! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på en tur til Paris utpå høsten jeg da, DER har de masse supersøte barneting :)

 

Og ja, dette blir supergøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...