Gå til innhold

regelmessige kynnere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke hatt noe særlig med kynnere i dette svangerskapet, bare hvis jeg går fort å sånt...

magen strammer seg med ca 10 minutters mellomrom, blir jevnt hard, men gjør ikke vondt... hadde sånne kvelden før jeg fikk jenta sist svangerskap,... hva tror dere? kan det være et tegn?

er i uke 37 da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har lagt inn et innlegg om akkurat det samme og fått dårlig med svar..er litt furt faktisk:) Men så så jeg dette og du hadde jammen ikke fått noen svar du!! Det er dårlig av damene her inne syns jeg!

Jeg begynte i min 37.uke nå og har hatt det akkurat som deg i dag/kveld. Har nå vært litt ubehagelig og slitsomt da, men nå ser det ut til å ha gitt seg, så da var det ikke noe farlig her.

Håper det har gitt seg hos deg også da. Er vel det beste at de holder seg der inne en liten stund til:)

Skrevet

Huff, så slemt at vi ikke svarer! Jeg trur jo ikke at man kan spå om det ene eller det andre starter fødselen, jeg. For jeg har ikke hatt noen tegn sjøl! Men begge mine fødsler har starta på samme måte - med rier om morran når jeg våkna. Så da kan det jo hende det er et tegn!

Lykke til!

Skrevet

Kan jo være, men ikke bli skuffet om det ikke er det. Har nemlig holdt på slik i nesten en uke nå. Kynnere som er harde (men ikke særlig vonde) som har kommet ganske gjevnt og regelmessig i noen timer, og så gir det seg igjen :-( Er ikke helt uvanlig at fleregangsfødene kan gå slik i flere uker uten at noe skjer. Desverre, men det kan jo være et tegn også! Umulig å si.

Skrevet

Ja leste akkurat at det var vanlig for flergangsfødende å kjenne modningsrier. Jeg merket nemlig ikke noe til dette forrige gang ihvertfall.

Men det er litt deilig å kjenne at kroppen forbereder seg også! Må nok bare regne med venting:)

Skrevet

Jeg har de to forrige svangerskapene fått regelmessige kynnere etter sex (dvs kontakt med sæd..) helt fra før uke 30 - men det er ikke blitt til mer, før like før termin likevel... (en tid brukte vi kondom i frykt for hva vi satte i gang;))

Denne gangen har jeg vondere kynnere, men ikke så regelmessig. Men nå har jeg sluttet å håpe /frykte at det skal bli mer av det. Men jeg har også erfaring i at slike regelmessige kynnere er det som har videreutviklet seg til ordentlige rier etter hvert - begge gangene.

Så - det kan bety noe, men trenger ikke gjøre det (ikke så veldig klart og tydelig svar fra meg nei;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...