Gå til innhold

Hva skjer med magen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag etter en natt med lite søvn pga ubehag i magen..altså murringer.

Stod opp og merket ikke så mye mer til dette. Da jeg begynte med middagen begynte jeg å kjenne ubehaget igjen og magen blir steinhard med gjevne mellomrom.. Jeg har termin om 4 uker, så det er da litt tidlig at noe er på gang, men jeg blir litt bekymret, jeg!

Noen som kan hjelpe? Er vel ikke akkurat grunn nok til å ringe føden heller, men skal inrømme at jeg har litt lyst.. huff!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det litt sånn i det siste selv jeg. ikke noe som tyder på fødsel for det..

men er du usikker, så ring føden du! De er stort sett kjempetrivelige og hjelpsomme, og det er jo jobben deres å svare på spørsmål! :)

men er vel mest kynnere som du kjenner tenker jeg. de blir hardere og hardere mot slutten av svangerskapet, og hvis magen ikke harsunket noe enda, så må du huske at livmoren din er på noe av sitt høyeste nå, og klemmer rundt ribben osv..

Jeg har hatt harde kynnere siden uke 18 selv. slitsomt, men ufarlig.

Skrevet

Nei jeg har ikke følelsen av fødsel heller. Men hodet er festet så alt er klart sånn sett. Mulig det er litt fødselstrening bare:) Men det var slik det var forrige gang jeg fødte men da etter at vannet hadde gått, vel å merke:)

Får bare holde ut! Er heldigvis ikke vondt, bare ubehagelig.

Takk for svar VinterSol:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...