BettyBoob Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Igår var typen å grillet i parken. jeg ba ham ta med meg neste gang og han sier "ja det skal jeg". sender ham mld idag og får beskjed om at han er "på grillings"... ble ikke akkurat bedt med for å si det sånn... Blir litt furten jeg i tilegg har jeg hatt min første dag på jobb etter 16 mnd og han har ikke engang spurt hvordan det gikk!!! furtfurtfurt....
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 VELDIG enig med deg ! Hadde nok følt det helt likt ! Sender deg en god klem som lukter grillpølse Neida ville bare muntre deg litt opp ! Bare husk en ting, gutter har en helt annen hjerne enn oss, ingen unnskyldning, men et faktum !
BettyBoob Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 takk, da er det ikke bare meg. Og ja, jeg vet hjernen deres ikke fungerer...hehe! men det svir jo for det da....
solemio Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 En ting er at han ikke tar deg med på grilling (kan være folk der han ikke tror du passer sammen med?) Noe helt annet er det å ikke spørre deg om hvordan din første arbeidsdag var. DET hadde jeg virkelig furtet for.
~sjiraff~ Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Hmm.. vi spiser middag sammen vi, skal en av oss spise ute elle rnoe avtales det.. Ikk enoe jeg får beskjed om etter selv å ha sendt en sms... Burde han ikk eheller vurdere å ta med deg og ungen sin på grilling i parken?
BettyBoob Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 må sies at han ikke er barnefar da og at vi ikke bor sammen. Men alikevel! har ikke sett ham på nesten uke...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Jeg hadde blitt lei meg!:-( Noe lignende skjedde meg for noen dager siden, men da er det slik at fyren er barnefar, men ikke kjæresten min, men vi bor jo sammen, og var sammen i 2 år, og skal liksom være venner. Ringte og spurte hvor han var (siden han hadde vært vekk lenge, og han hadde jo snulla med), og da sa han at han var i parken med noen venner. Da sa jeg at jeg kunne jeg stikke bortom, men det fikk jeg absolutt ikke lov fordi de ikke måtte se magen min. Jeg er gravid i uke 25, og han har ikke engang fortalt sine nærmeste venner om det!!! Følte meg som en spedalsk som måtte skjules!:-( Oi...blei litt lang historie. Konklusjonen er vel at menn kan være teit av og til!:-/ Har du tatt dette opp med typen?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Så dårlig gjort av han Riga. Tror jeg hadde dratt for det jeg, hehe.. og HI... si ifra enda tydeligere at du vil være med neste gang og at han kan si ifra raskt.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Jeg var faktisk på vei til å dra, men oppdaga at sømmen på den toppen som skjuler magen best var ødelagt, og jeg orka ikke vise magen og lage mer krangel om det,- jeg er nemlig veldig nysgjerrig på når og hvordan barnefar skal fortelle vennene sine om at han skal bli pappa igjen. Han fortalte det til familien sin via mms for under ei uke siden. Heldigvis kom han raskt hjem fra parken etter at jeg ringte, så da var det ikke så ille. Hi: Det å ikke spørre åssen det var på jobb var jo ikke noe omtenksomt gjort...folk spør jo om sånt selv om man har vært på jobb hver dag i 20 år. Er jo ekstra spesielt at det er første dag på 16 mnd. Har typen din en annen oppfatning på hva som er viktig? For problemet kan være at han ikke ser sånne ting, ikke at han er uomtenksom.
Northernlights Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Det var ubenktsomt gjort av han! Fyyyy ;o) Smekk han med grillspydet fra meg!
BettyBoob Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2007 han ringte meg sent igår kveld etter at jeg hadde sendt ham en melding om at nå legger jeg meg og at jeg var snurt... i tillegg til at det var første dag på jobb, var det på en helt ny jobb. Uansett han skjønte nok poenget tror jeg.... og det med grillinga : "vi skulle bare prate om hvor vi skal dra og jakte" og det hos en kompis som leier elilighet i et hus med giganthage og svømmebasseng! ggrrr.... han er ikke direkte uomtenksom, men trenger litt opplæring tror jeg! herregud, skulle ønske han bare kunne skjønne ting selv jeg....men han trenger det litt inn med teskje. og Riga : superdårlig gjort av eksen din!! skjønner hvordan du føler deg.... typen min har ikke engang informert alle vennene sine om at han har fått seg kjæreste han...han er litt privat av seg, men det får da f... meg være måte på!
Stratos med 3 barn Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Tror ikke det hadde ramlet inn mannen min å gjøre noe slikt uten å ta med meg. Evt. hadde han sagt fra i god tid om det var en guttetur, slik at han var helt sikker på at det passet for meg å se etter sønnen vår alene. Tror du bør stramme opp han der litt!
snurkle Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Jeg hadde blitt veldig usikker på han og hans intensjoner om han ikke engang har fortalt vennene at dere er kjærester.. Hvor lenge har dere vært sammen? Ikke for å være slem, men jeg har mange guttevenner og de har alltid vært klare på det at om de har en "kjæreste" som de ikke tar med i vennegjengen eller forteller om, da er det en de bare har for å ha noen å pule på. Ovenfor damene sier de at de vil ha dem for seg selv, eller at de er så private av seg og synes dette er noe andre ikke har noe med. Om det er noen de virkelig har falt for er de jo stolte og vil "vise fangsten". Om kjæresten ikke vil ha deg med kompiser og skjuler deg, da burde alle varsellamper lyse!
BettyBoob Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. juni 2007 jeg har kjent ham i 13 år, vært sammen før. Ikke vært sammen lenge nå. Siden jeg kjenner ham så godt så vet jeg at han ikke gir ut opplysninger uten at man stiller de rette sp.målene. Og jeg var sammen kompisene hans på 17 mai. Han var veldig eiesyk forrige gang vi var sammen (var veldig unge) og tror han prøver å absolutt ikke være det denne gangen. Han er en utrolig snill og god fyr, men har noen sider som jeg ikke setter like stor pris på alltid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå