LivetErEnLek Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er så sugen på noe å spise, hva som helst egentlig, så lenge det ikke er frukt eller grønnsaker.... Holder på å slanke meg og har faktisk snart gått ned 20 kg, men nå holder det hardt gitt. Har lyst til å dytte i meg alt jeg finner og i mengder. Lurer på om jeg snart skal ha en planlagt utskeielse, ellers kan det gå riktig ille dette her. Noen som har noen gode tips eller muntre tilrop å komme med?
imsdal med julesmak Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Det går så fint så! Dette klarer du vettu ) Ta deg ett knekkebrød med litt smør på du, det bruker å hjelpe meg ) Og vann selvfølgelig )
LivetErEnLek Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Knekkebrød ja......Tror jeg alene kunne holdt wasa-konsernet flytende med mitt forbruk av knekkebrød de siste mnd. Men ja, får vel gjøre det, selv om det ikke er det jeg har lyst på :-(
Monajenten Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Du har vært knallflink!! Ikke gi deg nå! Jeg har vært sunn siden fredag og jeg er stolt som en hane, vil bare være masse sunn sånn at jeg kan bli enda mer stolt, hehe:) Men fikk et tips her inne om havregrøt, kanskje du skal lage deg det? Knallsunt og veldig mettende!!!
Tommage♀♂ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Begynn med intuitiv slanking heller, har tropå det jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå