Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal ta sånn glukose prøve i mårra, skal jo da møte fastende. I fra hvilket klokkeslett skal jeg begynne, å er det sånn at jeg ikke kan drikke vann også? Kunne alt dette jeg, men ble så usikker på meg selv hehe
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 du skal faste fra kl 24.00 kvelden før=) mener du kan drikke vann ja..
Mor til en stor og en liten Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Du skal ikke spise etter kl.24 vil jeg tro. Helst ikke drikke noe vann før du kommer til glukosebelastningen da det kan tynne ut sukkersølet i kroppen :-) Tok glukosebelastning for litt siden og fikk drikke ca 1 glass vann på 2 timer mens jeg var til testing. Husk å ta med drikke og matpakke. Man er ofte rimelig sulten og tørst etterpå.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ja kommer nok til å holde meg vekke fra vann også, men jeg forstår meg ikke helt på dette. Jeg trenger ikke være på legekontoret i 2 timer. Kunne dra hjem jeg, om jeg lovde å ikke være i stor aktivitet. Nå bor jeg 2-3 km fra legekontoret da, men likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå