Erle'smamma Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det sånn at den fete melka ikke kommer før barnet har ammet i 10-15 min.?? Da sliter vi litt her... lillemor ligger bare til i ca.5 min. Vil jo gjerne at hun skal få i seg den fete melka også...
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Vet ikke om det tar så lang tid, det avhenger vel litt av hvor mye barnet får i seg ved hvert sugetak. Kan hende hun "når" den fete melka likevel. :-)
Monajenten Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Den første melken som kommer er for å slukke tørsten mens det er den som kommer etter en stund som er fetende ja. Så det er kanskje litt lite å ligge i fem minutter. Gutten min er også født i januar, og han er ganske urolig ved brystet de første minuttene, men så lenge jeg er tålmodig så roer han seg etterhvert, så jeg har en følelse av at han roer seg når den fete melken kommer. I begynnelsen høres det nemlig ut som om det kommer alt for masse.
Dronningen! Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Pump deg litt først slik at du kommer til godmelka.....
2 Sommerbarn Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ammet aldri mer enn 5-7 minutt hver gang. Hun la godt på seg og var alltid fornøyd.
Erle'smamma Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Ja, i starten hører jeg at hun drikker godt. nesten som det kommer for mye. men så blir hun liksom "ferdig" etter det... å da er hun IKKE interessert i mere pupp! ganske bestemt lite tøtte det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå