Luca Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg tåler ingen ting, så satt med hendene foran ansiktet:-) Hater sånne creepy scener...
imsdal med julesmak Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Og jeg turte ikke se CSI for det ble for skummelt når mannen ikke var hjemme, så jeg valgte frustrerte fruer istedet... Heldigvis har jeg tvkort på pcn så jeg har bare ett bittelite skjermbildet øverst i høyre hjørne, lett å overse med andre ord )
Mamma med to søte små Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Syns det begynner å bli teit jeg... Savner Greys!!!
Monajenten Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, bare meg som er pysete;) Men mødre som prøver å drepe og sånn skummel musikk og sånn:-s
snuppi min Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Jeg sier bare en ting, hvordan skal det hele ende??? Skjer noe hele tiden, blir like sjokkert hver gang. Og når episoden er over, kan jeg nesten ikke vente en uke til!!
Monajenten Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2007 Samme her, kunne hatt Frustrerte Fruer maraton en hel natt uten problemer!
Luca Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Jeg føler ikke med på noen andre Amerikanske serier, men Frusterte Fruer tror jeg faktisk jeg skulle klart en hel natt med jeg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå