Karomamma Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Begynner vi å bli travle og slitne, alle sammen? Eller er det noe TV-greier jeg ikke har fått med meg igjen Ja ja, skulle bare ønske dere en fin kveld altså...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Lange og lyse kvelder = UTE UTE UTE :-) Kan ikkje sova bort sumarnatta veit du:-) Men, jeg har farget håret ikveld, jeg har strøket og pakket ennå mer, jeg har hatt ei lita rosa ei som var litt tufs med feber, men som kviknet til etter en paracet og faktisk har badet i plaskebassenget sitt sammen med lille nabovenninna:-) Jeg har kverket 100 snegler (minst!!!) og barbert leggene! Puh............og varmen får jo en blek nordboer til å smelte bort......HVOR ER MIDDELHAVET når jeg trenger det;-) Hihihihihi.........ca 3-4 døgn borte vil jeg tippe;-))) Tv har jeg ikke tittet på på leeeenge og ikke savner jeg det heller! Imorgen skal jeg pakke ned bøker som skal leses til lyden av bølgeskvulp.........sukk.........jeg gleder meg!!!!!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Reisefeber???? Heldig er du!! Jeg har påtatt meg alt for mye jobbing ved siden av bryllupsplanlegging..... så jeg er dømt til å være melkehvit i sommer ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hihihi.........jeg har faktisk ikke reisefeber, men svigermor og svigerfar som bor langt unna har det på våre vegne - slå den da:-)) Jeg synes pakking og selve reisen er litt pes, men vet at så fort jeg har føttene plantet i land på øya, så skal jeg nyte hvert sekund:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Ha en god natt, jeg stikker til køys nå. Satt ute og dinglet med naboen til klokka halv ett i natt og kjenner at jeg trenger noen flere timer på øyet:-)) Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå