trebarnsmammaen Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 ...kan man spise det, eller kan man ikke?? Har så lyst på! :-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Spis og kos deg! De er kokt vettu:) Ja det er nam nam!
trebarnsmammaen Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 mmh, da vet jeg hva det blir til middag i morra:-)
Leddgikt Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Du kan spise reker, men pass på at de er ferske/friske og ikke fordervet.. Ellers er det visst ikke alt på krabbene en skal spise som gravid. Du kan spise det hvite kjøttet i klørne, men ikke kjøttet i skallet, er det vel jeg har lest...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Stemmer det med krabber ja, og tror nok du merker det på 3 meters avstand hvis ikke rekene er bra;)
tjoa Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Bare spis! Før trodde en at rekespising kunne fremkalle allergi etter at barnet var født, men dette har de gått tilbake med. Kos deg nå, for det kan kanskje bli problem etter at du har født og ammer. Har mange venninner som sier at babyen får magevondt etter at de har kost seg med reker og ammet! Men, det finner en jo fort ut av
trebarnsmammaen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Tusen takk, alle sammen! Da skal jeg skynde meg å spise reker de siste 30 dagene jeg (antagelig) har igjen:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå