Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet eller har god erfaring med ammepute? Hvor kan jeg kjøpe det og hvor mye koster det?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 jeg skal ihvertfall kjøpe en. Har hørt at det er bra. Koster rundt 300-400 kr tror jeg.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 er førstegangs, men har kjøpt meg. Har mange venninner som har gode erfaringer med ammepute. Jeg kjøpte Babydan si... den kostet 299 og virker kjempesuper. er avtagbart trekk som man kan vaske. :-)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Har lett etter min på boden noen dager nå... Den var fantastisk! Gav utrolig god støtte, og gjorde ammingen mye enklere.Ville aldri vært foruten den første tiden etter fødsel:) Husker ikke hvor den ble kjøpt, men er sikkert ikke så stor forskjell på dem.
2småihus!:) Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er også førstegangs, men ser for meg at det blir veldig greit å ha ammepute! Jeg kjøpte på Barnas hus, 299,- avtagbart og vaskbart trekk!
futte (tm) Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Ammepute er genialt de første ukene før ammingen sitter. Verd pengene! Etter en måneds eller to brukte jeg den ikke lengre.
Xenaen Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Har tre barn men ingen ammepute. Jeg prøvde det på barsel med førstemann, men likte ikke måten ungen ble liggende på. Så forøvrig fine ammeputer på reflex, aner ikke hva de kostet, men de var virkelig søte.
Xenaen Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 HAHA, jeg driver altså å lyver her inne på bim, jeg! For jeg har virkelig IKKE tre barn ENDA: Lille nurket er jo i magen min fortsatt. Knegg. Jeg fungerer ikke mentalt! Legg meg inn!
Anquor Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 hehe...da hadde det nok blitt fult med innleggelser overalt! fungerer ikke jeg heller! er veldig glad for kalender funksjonen med alarm, hvist ikke hadde jeg glemt alt jeg må gjøre....
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har ikke fått helt dreisen på å bruke den med mine to andre, synes det erme bedre å amme uten. Men, den har vært god å ha i svangerskapet da, som støtte under ene benet pga bekkenløsningssmerter.
Forskeren Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har BabyDan sin til kr. 299,- Kjøpte den faktisk ikke før vesla var 6 mnd, for mente jeg ikke trengte det. Men du verden det var deilig, slipper å holde ungen liksom, kan ha hendene fri. Så den ble flittig brukt her mellom 6-12 mnd. Skal begynne fra nyfødt denne gang, da...Selv om jeg har hørt noen som ikke liker den i starten for nyfødte er så "slappe i fisken", så de kan liksom komme litt bort nedi puta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå