♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Kanskje på tide at fjortisene her mobiliserer sin (merk: entall) intelligente celle og kommer over den prepubertale trangen deres til å henge ut folk pga utseendet, osv. Et tips: Pell dere over på Dib og ser hvordan det SKAL krangles - med intelligens, humor og ikke minst deilig svada. Eller - kanskje ikke. Jeg bør jo beskytte meg og mitt folk mot bermen. Hvis dere likevel tør å krype over til den mørke side - PREKÆS! :-D (P.S. Ikke kranglenicket!)
Teltpluggen Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jaaaaaaa.. De GJØR det! Det er mest personlige angrep og dårlige forsøk på provokasjoner som foregår her:P
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 og de er oftest skrevet av Anonym, hvem nå enn det er.. Men til påstanden din, HI- så må jeg tilstå: JA, JEG SUGER- OG DET ER GUBBEN MIN JÆVLA GLAD FOR
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Slår meg på den! Jeg suger som faen jeg og det er gubben min også glad for! Så sug du å!
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 jeg går _alle_ kranglere en høy gang, da..
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg kan jo beære dere med mitt nærvær og forsøke å lære dere noviser et og annet. ;-)
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Skal DU liksom lære meg å krangle? Hah...tenk for at det tror eg ikke... gå nå før du blir skikkelig ydmyket.... Mvh kverulanten:P
Ikkelektuell Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Du vet, Prinz...whatever, at vi runde, men naive ennå ikke er velsignet med byrden det er å ha et barn under vår omsorg utenfor livmoren. Vi innehar derfor ikke den modenhet dere på DIB _naturligvis_ fikk tildelt ved deres barns fødsel. Legg til en cocktail av hormoner, paranoia og andre passende ingredienser (veien blir til mens man går, vet du), og resultatet er Kranglesiden her på BiM. Her mer eller mindre trives vi, i påvente av å kunne forflytte oss over på DIB og bli opplyst.
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 jeab da...kan opplyse deg eg;) Har en på 4 fra før av, så eg e godt bevandret innenfor begge felt. Men akkurat nå føler eg for å være hormonell og teit nemlig;) Fornuftig og saklig kommer senere... *bære hormonene rundt på gullstol*
Ikkelektuell Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Det er som du sier, mange ser ut til å glemme den (forhåpentlig) tilegnede modenheten sin når de bestemmer seg for å produsere mer avkom. Så hva skulle vi gjort uten BiM?
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Det kan du jammen si... hadde vel sittet på gulvet å storkranglet med datteren min;) Og mest sannsynlig hadde hun gått seirende ut av den disputten hehe... Den modenheten eg hadde forsvant med mensen;)
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2007 Hormonelle cocktailbomber krangler jeg gjerne med, men problemet er at de har en tendens til å være så jævlig usaklige. Usaklighet er deilig, men bare når det har med albinoreiner, nugatticrisp og finske rodeodverger å gjøre. Ønsker dere all lykke til med fødsel osv, og welcome to the dark side efteråt. ;-)
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Hehe eg e ALDRi usaklig...kunne ikke falle meg inn;) Vel ok, her inne så...hva skal man være saklig for når motparten ikke e det:P
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2007 Er usaklig jeg, så lenge det er gøy og ikke går på bekostning av andre (altså smålig humor). Jeg vet isåfall som oftest at vedkommende tåler det. ;-) Men hvorfor være usaklig når motparten er det? Vel, det funket på den svundne Gulli, men ellers bør man vel gå foran med et godt eksempel for å få kvalitet på kranglinga. Du vet, sile ut tenåringsmøkka. ;-)
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Ja det e klart at man ser an personen man diskuterer med;) Hvis motparten e usaklig på en sløkket måte så hever eg meg over det, men stort sett går det på selvironi og litt humor på andres bekostning...så lenge de tåler det så klart;) Du e en slik person som ikke hadde tatt seg nær av det vil eg tro;)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Hmmmm Da er jeg også en Bimkrangler. For jeg suger også. Og er stolt av det.. Men...ehhh... det står ikke noe om å svelge her da.. Hrmf!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå