Gå til innhold

Hvorfor sier jeg det er greit at han drar bort når jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. sitter her og føler meg ensom??

Mannen min sykler mye, mange kvelder i uka. Jeg er glad for det siden han trives så godt med det. Han spør meg alltid om det er greit og jeg sier stort sett alltid ja. Jeg er hjemme hver dag (sykemeldt) og dagene begynner å bli lange og kjedelige. Men samtidig så er jeg såpass sliten at jeg ikke orker så mange utskeielser på kvelden. Jeg føler han blir litt rastløs av bare å sitte her sammen med meg. I dag spurte han om det var greit han tok seg en liten kjøretur og jeg sa ja. Men sa jeg håpte han ikke ble så sein. For en time siden ringte han og sa at han var blitt invitert på te hos en kompis, han lurte på om jeg syntes det var greit eller om jeg ville han skulle komme hjem. Og dumme meg sier det er greit at han drar dit. Selv om jeg mest av alt skulle ønske han var hjemme nå...

Han gjør masse her hjemme. Både av huslige ting og han gjør masse i forhold til barnet vi har. Så jeg har absolutt ingen grunn til å klage! Men hvorfor sier jeg det er greit at han drar bort når jeg egentlig vil at han skal være litt hjemme på kvelden???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett pris på alt han gjør for deg! Og at han viser hensyn ved å ringe og spørre først hvis han blir sen. Slettes ikke alle som har det sånn.... Så setter nok han tilsvarende pris på friheten han blir gitt innimellom. Men blir det hver kveld kan du si du ønsker å se mer til ham med god samvittighet. Min kjære er så sliten for tiden. Han er mye hjemme om kvelden, men hjelper ikke mye når de tilbringes sovende på sofaen;)

Skrevet

Ja jeg setter virkelig pris på det! OG han sier ofte han er heldig som får muligheten til å dra bort å være "litt gutt" som han kaller det... :-)

I dag ble han faktisk irritert på meg fordi jeg hadde prøvd å støvsuge litt... :-)

Men det hadde jo vært hyggelig å kunne legge seg samtidig en kveld da. Litt kos er jo hyggelig... ;-)

Skrevet

Helt enig! Dere kan jo snakke litt om tidspunktet for turene. Han kan jo starte tidligere og være hjemme før leggetid. Vi gravide trenger jo ekstra mye oppmekrsomhet nå, og alt blir forsterket hvis man går hjemme og "venter" hele dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...