SOMMER :) Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Skulle legge jenta mi på 2 år i stad. Stod lent over senga og strøk henne på kinnet og sa god natt. Magen ble presset litt mot sengekanten (sprinkelseng), og plutselig kastet jeg opp. Jeg hadde ikke vært noe kvalm på forhånd. Både jeg og vesla ble skikkelig overrasket. Hun satt seg opp i senga, smilte og sa "mamma æsj"... :-)
PintSizedDictator Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Sorry at eg lr men...hahahahahaha;) *tørke en tåre* Stakkars liten da...men nå fikk hun igjen for månedsvis med gulping på deg:P
PintSizedDictator Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 hihi ja de kan like gjerne lære først som sist at det e konsekvenser for alt de gjør;) Snart kan du forlange nattasanger av henne også
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Huff.... må ha vært en ubehagelig opplevelse... måtte le litt også, føler meg slem.. hihi... hun får nok ingen varige men! Du får skyldfe på at det var babyen haha...
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 hahhahhahhahahaahahaha! sorry ass..men var ikke det litt morro så veit ikke jeg...*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå