Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Var hos legen i dag og hun klarte ikke å finne hjertelyden, er i slutten av uke 14.. Er dette helt normalt, eller er jeg hysterisk her? Litt stressa!
petite fleur Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jordmor sa til meg at det ikke var sikkert vi hørte noe før undersøkelsen, så antar det er normalt ja:) Nå hørte vi hjertelyden i dette tilfellet, men jeg var 16 uker på vei....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 jeg fikk høre hjetelyd i uke 13, men jordmor sa til meg før jeg la meg på benken at det var ikke altid hun kunne finne hjetelyden så tidlig og at jeg ikke måtte bli bekymret dersom vi ikke fant noe, så du har ingenting å bekymre deg for! jormor leita lenge før hun fannt noe... har hørt om leger som ikke en gang vil lete etter lyden fordi di er redde for å gjøre den gravide bekymret dersom di ikke finner lyden!
LiKr Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg var hos legen i forrige uka da jeg var 14+3. Jeg spurte om han kunne lytte etter hjertelyden, og han sa at det var stor sannsynlighet for at vi ikke hørte noe. Jeg måtte da ikke bli bekymret for det var mange som ikke klarte å høre noe så tidlig. I dette tilfellet hørte vi hjertet slå, men ut fra det han sa trenger du ikke bekymre deg. Du hører den nok helt sikkert neste gang .
The riddler Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 jeg hørte ikke hjertelyden i uke 15. er helt normalt sa legen.
prøvekluten+3små Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 ..og jeg hørte den ikke før i uke 17 jeg..sjøl da er d ikke uvanlig at de ikke finner den...det burde hun nå sagt til deg på forhånd,hvis ikke blir det jo bare å uroe deg unødig om de ikke finner den..
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg hørte hjertelyden første gang i uke 13. Men ved neste kontroll da var jeg 17 uker, å da fant de ikke hjertelyden.Er helt normalt vist, jordmora jeg går til her har sagt hun liker ikke å lete etter hjertelyden før en er 20 uker nett pga mødrene blir stressa om de ikke finner den.
Propellmamma til 2 Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Helt normalt! Legen min fant ikke hjertelyden i uke 18 heller...
Skurvelurven Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Legen min fant heller ikke hjertelyd i uke 14. Tror mye av grunnen er dårlig utstyr.
mams-til3 Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 jeg fikk høre den,men legen sa det ikke var unaturlig å ikke høre den!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå