Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Angora-gensere, krepphår, side topper med veldig, veldig utvidet hals (fortrinnsvis med avtrykk av kassetter på) sammen med tights og strikkbelter som er på grensen til det man kan kalle korsett. Basketsko? Hva er sjarmen med å se en 50 år gammel stakkar trønder som har utsatt håret sitt for grov tortur og klorin synge at noen er forelska i læreren på 25 år? Jeg kan ikke tenke meg noe mer patetisk. Nostalgisk? Kanskje hvis man hadde latt det være.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Det vi trenger en ny runde med er at noen faktisk ER forelska i lærer'n. Hvordan skal lærere ellers gidde å våkne om morran?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Her er jeg enig med luten. Alt for få av mine elever som oppriktig setter pris på meg på en måte som gjør at jeg gleder meg til å våkne. Mer sms av denne typen: "jeg har ikke slutta på skolen, jeg kommer en dag når jeg bare kommer meg opp om morgenen". Det skal jeg si neste gang jeg er drit lei jobben min. Har ikke slutta, kommer når jeg får stått opp.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Stilen trenger vi nok ikke, den er ikke nok "glemt" enda. -men SANGEN derimot er fortsatt drit kul...thjihiii =0)
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Mener dere at det ikke er noen som tar med eple til læreren lenger?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jo, eple har jeg faktisk av og til fått, dessuten fikk jeg årets første blåveiser (plante, ikke skade). Men begge med såpass ironisk vri at noen forelskelse nok er utelukka...
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2007 Litt mer lekeslossing og kiling i hverdagen. Er det det?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Neida, ingenting sånt, masse moro og fjas og fag, men skrikende få som er forelska i lærern, hvilket selvsagt kan skyldes at "lærern vår er førti år, hun har selformet kropp og grålig hår".
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Hva mer kan du forvente av en forelska ten-åring?
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Man kan jo drømme. Dessuten er de i tjueåra. Men det er jo ikke jeg.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Min favoritt sang... Og hadde jeg noengang hatt en fin lærer mot alle odds hadde jeg nok jammen blitt forelsket... Men det gjenstår fortsatt (har bare hatt de mindre attraktive....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå