betty74 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Nå er det varmt. Snart kan jeg vel kanskje bade. Jeg har sett disse bikinibuksene for gravide som kan rulles oppover.. ser litt corny ut. På den annen side ser jo gravidbadedrakter ut som bestemorbadredrakter... Har jeg vært i feil butikk, kanskje? Hva har dere på dere på stranda?
Dragemor Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har tenkt at det bare er å bruke bikiniene som allerede ligger i skapet jeg. Eventuelt å kjøpe ny overdel. Har ikke lagt på meg på rumpa så bikinibuksa bør da passe ;o)
jente-i-magen Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Bikinien fra i fjor passer fant jeg ut idag! Så da bestemte jeg meg for at jeg ikke gidder kjøpe noe nytt. Har et tynt omslagssjal som jeg kan dekke til magen min med, spesielt i sydensola (men da blir det vel mest i skyggen på meg tenker jeg).
Vårenzia Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt bikinier med store overdeler (og normale truser) som ikke ser ut om de skal være til kjærringer over 60???
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 mener at lindex nå har salg på badetøy, mix å match greier, da kan du ha forskjellig størrelse på trusa og overdelen=)
betty74 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Har stort sett lagt på meg på magen jeg, men bikinibuksa fra i fjor ruller nedover pga magen og så blir jeg sittende igjen med en pølse bak... Ikke så lekkert.. Blir vel kjærringbikini på meg..
SallyAnn Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 På KappAhl hadde de freshe og fine bikinier hvor underdelen og overdelen selges hver for seg. Jeg fant en kjempefin knallrød der og jeg bruker str. 80D i overdel og M i underdel. Overdelen var fin og stødig til store pupper og underdelen litt sånn hotpants-aktig. Kjøpte også ei kjekk svart bikinibukse der med sånn bred kant øverst som jeg enten kan brette ned under magen eller opp over magen. Tenkte det kunne være kjekt å ha om jeg nå skulle få myriader av strekkmerker over natta... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå