Gå til innhold

Hmmm....må virkelig være stor nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke selv at jeg er så utrulig stor - har nøyaktig 21 dager igjen til termin.

For noen timer siden var vi på avslutningstur - grilltur - med klassene til ungene. Da kom lærerinna gående (middelaldrene gammel frue), ser på magen min og sier " Du er bra diger nå - er det bare en der inne"????

Hrmf, bare lo det bort, men kjente at det stakk litt.... :-(

Er sikkert bare overfølsom, men jeg syntes faktisk at hun var frekk!

Nå blir ihvertfall samvittigheta ikke noe bedre om jeg skulle falle for fristelsen og ta noen flak potetgull!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig frekt spør du meg! Glem den dama og gjør det du har lyst til. Litt godis må da være lov også når man har fin mage.

Ha en fin kveld!

Skrevet

Hun så da på magen din, ikke på rumpa!

Skrevet

Hvorfor er det greit å si sånt til gravide?? Det er jo ikke det ellers, det er 1000 andre ting man kan spørre gravide om eller kommentere enn akkurat dette. SÅ dårlig gjort synes jeg, vi vet jo selv at magen stikker ut. Man trenger ikke påpeke det på en ekstra frekk måte. Du er er helt sikkert nydelig! Drit i sånne teitinger...

Skrevet

Når man er gravid vokser jo kroppen betraktelig..man blir større. Det at folk kommenterer størrelsen til gravide er vel at det er litt facinerende tror jeg..

Tror det er svært få som mener noe vondt med det. Men at fremmede skal kommentere oss kan være litt irriterende til tider, men sånn er det nok bare for oss gravide og vi tar det veldig forskjellig.

Jeg blir glad når folk sier at jeg er stor..:) (men det holder at de jeg kjenner sier det da..)

Skrevet

Hver gang noen har kommentert at jeg er blitt stor, svarer jeg at NIX, jeg føler meg som en sylfide. Eller at det er jo ikke MEG som er blitt stor, det er jo ungen INNI magen som er det!

Det fineste jeg vet er når noen sier ting som at de ikke klarer å se på meg bakfra at jeg er gravid, at jeg bærer pent, at magen slett ikke har vokst så mye som de skulle ha trodd siden de så meg sist, at gravide mager er noe av det fineste de vet osv. Disse kommentarene kommer oftest enten fra unge kvinner som selv har små barn eller middelaldrende gentlemen som virkelig vet hvordan de skal få en dame til å føle seg vel. Disse menneskene er for tiden mine beste venner, og jeg driter i om de lyver eller snakker sant, så lenge de fortsetter å si pene ting til meg! ;-)

Og selv om jeg selv for bare 8 måneder siden tilhørte den uvitende kategorien som kunne finne på å si "Å, så stor du har blitt!", har jeg nå sett lyset og kommer ALDRI til å bruke de ordene igjen til en gravid! Nå vet jeg bedre! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...