Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er sikkert dum, men jeg skjønner ikke hva det er som er så farlig. Jeg har bilder av barna mine på siden min, men jeg har da sperret min side til at det bare er mine venner som kan se bilder og personlige opplysninger. Nettverket ser kun en begrenset profil og hvis jeg tar kontakt pokes eller message med noen som ikke er på vennelisten min, så ser også de en begrenset profil. Så disse advarslene,går de på at hvis mine venner ser bilder av barna mine...så kan de komme til å oppsøke og evt "forgripe" seg på barna. Altså, mine venner vet jo allerede hvem som er mine barn og hvordan de ser ut..... Hva er det jeg ikke har tenkt på? Hvorfor er dette farlig? Må jeg slutte å vise frem familiealbum til gjester også?
Mrs Mamma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 eni med du.. skjønner tankegangen dems, at man skal være forsiktig, så jeg tenker litt på hva slags bilder jeg legger ut før jeg gjør det. men syns det blir for dumt å skylde på mor sin facebook side hvis noe forferdelig skulle skje med barnet. hva med foreldrene til madelen i portugal? skal man skylde på dem, forsi at ungen hadde stilige klær, og derfor fristet galinger til å kidnappe henne?? æsj.... blir kvalm av min egen tankegang her, men syns det blir HELT feil å skylde på foreldre over at det finnes SYKE SYKE mennesker der ute.
♡ A & E ♡ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 tror nok de hinter til de som uhemmet legger ut bilder av barna sine? du har jo selv laget sperre, er det for at du selv ikke vil at andre fremmede skal se eller fordi alle prater så mye om det? jeg synes folk må bruke sunn fornuft
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg syntes ikke at bilder av barna mine har noe på internet å gjøre...
våken_om_natta Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ikke jeg heller!! De som vil se bilder får heller stikke innom på besøk:-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Det beste er nok å holde ungen totalt anonym fra omverdenen. Holde seg med barnet innenfor husets fire vegger!n .... Eller når jeg tenker etter er vel ikke det helt trygt heller... =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå