Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 er til tider tilnærmet et katastrofe område......... Kjøkkenet bærer preg av 2 små barn kan du si. Gulp og matflekker overalt..........Noen ganger når jeg krabber rundt og tørker opp etter dagens måltider finner jeg gjerne rester av forrige ukes middag oppver veggene. Vaskerommet er det verste.... Jeg lurer på hva som egentlig bor i bunnen av skittentøyskurvene........kanskje noe levende??Kanskje det er dette dyret som lager denne rare litt syrlige lukten som noen ganger preger dette rommet ?? Gulvet der inne ser jeg nesten aldri!! På badet er det til tider oversvømmelse av både vann. klær og leker....... Bleiebøtta er stappfull og hvis noen har glemt å gå ut med en bæsjebleie så ligger det en sur eim over hele rommet.................... Jaja...........hadde helsetilsynet kommet på besøk så hadde vi sikkert blitt kasta ut ; ))
<3 + <3 + ? Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Uff....blir vel sånn her også. Sambo har støv på hjernen men det må han nok venne seg av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå