mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hvordan gaar det med deg og dine? Har du flytteplaner eller? Vi blir aa flytte til samme stat=) Om bare 23 dager - yikes...
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ja!!! Vi flytter dit i år ! Kanskje ikke før til jul eller deromkring,men nå har alt løsnet seg til det beste for alle. Da må vi ha regelmessige DIB-treff! ;o)
mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 He he, tror du blir aa bo et stykke unna der jeg skal da=) Vi skal helt paa kysten, er det ikke mere innlands du skal? Hvordan gikk det med gubben, skal han inn paa Duke?
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Vi kommer til å bo i Johnston County,vi =) 2 timer fra havet. Han skal streve med å komme seg på Duke etter at han flytter dit. Han flytter før oss uansett, - det har vi allerede planlagt. Jeg blir her pga skolegang til eldstejenta. Så tar vi et lite "babystep" av gangen. Spent og nervøs er jeg iallefall. Heldigvis vant han høringen i retten ang uføresaken =) Så nå slipper vi tenke så mye på det med økonomien,selv om det ikke blir så mye. Faste inntekter er ikke å kimse av.
mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg faar sjekke hvor det er da=) Vi er naa helt ved havet vi da, saa da faar dere komme en tur. Vi skal dra litt mere rundt i den staten denne gangen. Sist gang vi bodde der saa var vi ikke mye rundt og saa. Bare rett rundt der vi bodde. Saa et dib treff maa vi kunne faa til=) Vi blir der vel en tre aar tenker jeg=) Gubben skal nedover i kveld og se etter hus, saa kryss fingre for at han finner noe=)
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Det er jo kjempespennende,da =) Hadde ikke tort slippe mannen alene på husleting jeg,da...men men ;o) Vi skal til kysten i sommer. Vi blir boende 88 miles fra Virginia grensa,ved I 95.
mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 Kjenner den veien godt jeg=) Bor jo ved den selv bare litt nordover liksom=) Kommer til aa savne denne staten noe helt enormt. Blir ikke lett aa flytte fra aa bo et kvarters tid fra Ikea=) (Eneste grunnen til at jeg slipper gubben loes, er at jeg allerede vet omraadet vi skal bo i + han vet hva jeg vil ha=) Har satt opp liste over det jeg maa ha, og det jeg kunne godt likt aa ha=) Haaper aa faa begge deler, men er OK saa lenge vi har tak over hodet egentlig, vi skal jo ikke bo der for evig og alltid.
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Skal dere leie eller kjøpe? Jeg vet om en som leier ut hus i massevis.
mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Vi kjoeper tror jeg... Det er dersom vi finner noe som passer oss da=) Men det ser ikke ut til aa bli noe problem.
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Hus er jo investering,heldigvis. Håper dere finner det perfekte huset,med Jasmine og alt det der sørstatsgreiene utenfor! =o)
mammaen til G & A Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2007 Hi hi, kan plante sjoel og jeg=) Ja, det er ganske saa soerstat det der=) Er vant til aa bo paa grensen jeg naa=)
Northernlights Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har jo aldri bodd der,men tro du meg;mannen snakker ikke om at ALT er bedre i sør! Alt er så myeeeeeeee bedre enn "up north" ;o) Vi må få fikset opp svømmebassenget iallefall.Trenger det på sommeren når temperaturen stiger litt høyere enn en stakkar trønder er vant til. Det eneste jeg gruer meg til, det er størrelsen på insektene og alle slangene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå