~La luna~ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Har vært på 3d ul på mjøskirurgene på gjøvik idag, 28+6. Jenta vår var lite villig til å vise seg frem gitt, dvs hun viste frem alt unntatt ansiktet... Fikk se føtter og underliv i alle retninger, men ansiktet så vi kun i profil to ganger, med noen hender foran. Gyn var kjempe koselig, og gjorde alt han kunne i håp om å få henne til å flytte seg.. Til ingen nytte. Men, da var han såå snill, og lurte på om vi ville komme igjen å prøve på torsdag, gratis. Takket såklart ja til det, og synes d var veldig snilt. Bildene ligger på min profil på side 2, hvis noen vil se ha en fin kveld
*RutIetutt* Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ja, er det ikke gøy? ) Jeg var selv på 3d-ul i Bergen da jeg var 29+2 og hadde også problemer med at lillesnuppa hadde ene hånden foran ansiktet...hun lå også med hodet ganske langt ned i bekkenet - men etter mye prøving, dulting i magen og etter at jeg hadde vært oppe å gå, så våknet hun og viste oss det nydelige ansiktet sitt:o) Er jo kjempeflott at du får komme inn igjen da:o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå