Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 omg.. gaar det ann?? Okei, avogtil saa tisser jeg skeiv sant.. hehe.. men idag skjedde noe SYKT hehe.. jeg satt meg ned for aa tisse. og plutselig merka jeg at jeg tissa meg selv paa rompa... PAA ROMPA???? gaar det ann? er urinroeret mitt vridd eller no?? hehe... Tisset liksom paa rumpeballen, paa siden liksom.. noen andre som har faatt til denne "tryllekunsten" ?? hihi Maatte jo fortelle det til samboeren. lo godt da ja:P
Mammapudding Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 hehe, ja har faktisk klart det jeg også Helt utrolig, aner ikke hvordan det gikk til jeg;-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Ja takk, skjedd ofte her... er vel at kjønnsleppene legger seg skeivt.. hehe
*Vetlis* Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jepp, det går ann enten har du et vridd urinrør eller så har du en utpreget stor hengrumpe?? He he neida, har gjort det flere ganger selv å... helt utrolig at det er mulig!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 haha morsomt at det ikke bare er meg:P
ano`num *17.03.10* Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Hehe. Har klart motsatt vei jeg da. Dårlig tid, og, ja, jeg vet egentlig ikke helt. Men oppdaget plutselig at jeg var våt mellom buksebena. Det var i tiden jeg var så kvalm at jeg bare var oppe for å tisse & spy. Satt sikkert skjevt på ringen eller noe sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå