Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er ikke tull altså, flaut men sant.. etter jeg ble gravid har jeg oppdaget at jeg sikler når jeg sover.... gjorde det en sjelden gang før men nå virker det som om det skjer hvær natt... det er jo litt ganske ekkelt .. er det andre som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, JA. Og det er så ekkelt... ikke mye, men det skjer ja...

Skrevet

Jeg sikler ALLTID! Har angst for å ta natt-tog/nattbuss o.l. for det har faktisk skjedd meg at jeg har sovnet på skulderen til en fremmed og siklet! Det er litt usexy - men som jeg sier til min kjære; det viser bare at jeg sover supergodt...er jo helt besvimt og slapp i alt av muskulatur vettu. Da renner det fritt! Herlig.

Skrevet

sist gang jeg sikla skikkelig før jeg ble gravid var da jeg var hos exn, sovna på bryskassa hans (bar brystkasse) og når jeg våkna hadde jeg sikla skikkelig:P det er så nasty, første jeg gjør når jeg våkner er å dra handa over kinnet og bare uuuuuuh:P

Skrevet

Hehe- oppdaget for en tid tilbake inne på tredje tri at vi er mange siklere...har blitt spesielt ille nå de siste ukene. Jeg sover faktisk med en klut oppå puta...sikler ikke til vanlig, så dette er definitivt en gravid-greie.

Skrevet

uff ja herregud det er ikke mye delikat å våkne med sikkel i hele ansiktet.. først trodde jeg bare jeg hadde blitt skikkelig sær om natta, men så falt det meg inn at dette ble ett problem når jeg begynte på tredje trimester:P

Skrevet

pokker... har ikke sikla før - men nå er jeg 3mesterinne også så da kommer det vel "rennende" da

akk o ve

Skrevet

Må le litt, mange "bivirkninger" ved å være gravid! Så nå har jeg kanskje det også i vente :o)

Skrevet

graviditet aner man rett og slett ikke ett sekund hva faktisk er før man har opplevd ett har jeg funnet ut, det er ingenting som man trodde det skulle være eller det man lærer om på skolen, hehe det er mye mere enn alt man lærer om det rett og slett:)

Skrevet

Så sant, så sant! Før tenkte jeg at graviditet var en voksende mage, og så var det mange som var uheldige med kvalme, og så var fødselen en stor greie. Hehe...det er ganske så mye mer ja.... :-)

Skrevet

hehe jeg å, trodde magen vokste også kom baby etter ni måneder, ikke særlig mere en det annet enn evt bekkenløsning og greier, men fy ass det var feil:P

Skrevet

Jeg er også en med-sikler. Er heldigvis ikke så ofte, men det har kommet en og annen gang nå i svangerskapet.

Skrevet

Ja!

Men her har det ikke kommet før nå på slutten.

Og jeg tror faktisk det er verst når jeg dupper på sofaen ... sjelden jeg merker noe til det på natta/morgenen.

Også er det verst når jeg ligger med "armen som pute", kanskje det er noe med hud imot munnvik/kinn jeg reagerer på...

Uansett, Jepp! det sikles her også!

Skrevet

Hehe. Ja jeg sover vanligvis veldig stille, å er "tørr". Men nå siste ukene er det så ille at gubben hører jeg snorker allerede i trappa om jeg legger meg først. I tillegg sikkler jeg no helt jævlig har jeg funnet ut.................. skikkelig ekkelt!!! Glerder meg til alle "bivirkninger" av å gå gravid forsvinner! Noen dager til nå så er det gjort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...