jente-i-magen Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Andre som syns det er vanskelig? Noen idè hvordan få det bedre til?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Synes ikke det er vanskelig, det er bare så utrolig kjedelig at det er vanskelig å få det gjort....
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 UFFFFFFFFFFFFFFFFFF her er eg så dårlig.................men så veldig gale e rdet jo heller ikkje da ,tisser jo ikkje på meg heller da....... Det er så kjedelig og så går det i glemme boka, var flink en stund da gjorde eg det hver gang eg var på dom og mens eg kjørte bil................. Faste rutiner etter fødsel nr 2
LiKr Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 jeg er skikkelig sløv med det....glemmer det bare helt av.....
attpåklatt!! Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Under uke 25 i "fra uke til uke" står det litt tips. Det er anbefalt 3x10 på en dag. Så et godt tips er å gjøre dette før en står opp, når en legger seg, og hvis en hviler en gang liggende på dagen. Er fysioterpeuten min som anbefaler å gjøre dette liggende. Er så mye ekstra tyngde på underlivet nå når en er gravid. Og det er lettere å slappe av i resten av kroppen, og "få tak i" de musklene det gjelder. Tror eg leste noe om bekkenbunnstrening under trening for gravide her på siden en plass også. Klikket meg inn via en slik reklame på siden her.. Lykke til alle!! Det er verdt å knipe!!
Propellmamma til 2 Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 I forrige svangerskap klarte jeg ikke å gjøre dette til en rutine, sååå kjedelig... Men denne gangen gjør jeg 10sek 10ganger hver kveld når jeg har lagt meg mens jeg leser i et interiørblad :-) Enkelt og man har jo så mye igjen for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå