Gå til innhold

Et lite spørsmål her, ang "bollemus"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen i H****** ser ei bollemus ut lissom? Kan noen bare forklare meg rett ut hvordan det ser ut? Jeg skjønner ikke hva jeg selv har en gang jeg:P...Er det bollemus når de ytre kjønnsleppene er som ei BOLLE rundt MUSA...? hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to kjennetegn som må være tilstede for at det skal kunne gå inn under betegnelsen bollemus. Et høyt venusberg som krummer (er den viktigste), samt kjønnsleppene bør minimum være middels størrelse.

* en som liker bollemus*

Skrevet

Et høyt venusberg som krummer??Kan du forklare det litt enklere? :P Er det snakk om litt store lepper å sånn her..?

HI

Skrevet

Er det bollemus når de ytre kjønnsleppene dekker alt lissom? Når jeg sier ytre så mener jeg det helt ytterst, som jeg egentlig ikke ville kalt lepper en gang..Bare huden der. Så hvis man da kan se de andre leppene når man står vanlig, så man det ikke da eller?

Litt vanskelig å forklare og bli forklart men..

HI

Skrevet

Nei det har ingenting hvor mye som dekkes:-)

Mere formen på selve musa. Ett flatt venusberg vil f.eks ikke komme inn under kategorien bollemus, den må være krummet og litt "kjøttfull"

Når du f.eks ligger på magen vil en lett se kunne se om venusberget er krummet eller flat.

Har lagt ved en liten illustrasjon:

http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07232&f=post-213-1130906283.jpg

men om denne fyller kriteriene når den sees forfra vet jeg jo selvfølgelig ikke, men alle tegn støtter det :-)

Håper dette illustrerte bedre begrepet bollemus

*Bart*

Skrevet

Hva er best da? Bollemus eller ikke?

Skrevet

Bollemus har ingenting med kjønnslepper eller barbering/hårvekst å gjøre. Bollemus betyr at musa er som en liten "bolle", spesielt hvis du ser den fra siden er det en tydelig forhøyning akkurat der, dvs det er ikke helt flatt.

Noen har mer forhøyning enn andre, men alle har ihvertfall noen forh.

Dette er noe mange liker spesielt, men det er tross alt eieren av musa som er viktigst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...