Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har ikke hatt sex med samboeren min etter at jeg ble gravid, har overhode ikke frista! men noen kvelder nå har jeg prøvd vibratoren min og fått litt lyst tilabake! men etter orgasmen får jeg skikkelige kynnere (er ikke vonde) bare magen som strammer seg helt sykt!! de kommer etter vær eneeste orgasme og varer i noen minutter. Bør jeg la være å ha sex med sambo pga dette? skeptisk på å ha "noe" inni der nå. hehe. Sorry detaljene. er foresten 23+3
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 å lenge det er kynnere så går de over etter en stund, det er helt grit med både sex og vibrator men vibrator skal ikkje brukes innvendig da den kan stimulere livmormunnen til å åpne seg for tidlig
Tpop Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Så lenge du ikke er plaget med mange kynnere ellers, så har det ingenting og si, men jeg har hatt unormalt mange i timen hvis jeg ikke tar det helt med ro. Har derfor fått beskjed om og ikke gjøre noe som provoserer fram kynnere(både de vonde og ikke vonde), så gyn.legen sa blant annet null sex i noen uker til. Så nå får jeg jo faktisk lyst avogtil da, nå som det er "forbudt" hehe:)
Bdancer Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jepp ikke, vibrator inne i sjeden... Har lest at hvis kynnerne gir seg innen en halvtime er det ok:) Lykke til... jeg er helt motsatt hehe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ååå så teit! skal ikke bare være lett å være gravid. Jeg har mye kynnere, og ofte er de vonde! vært mye innom sykehuset med det før jeg viste at det var kynnere! Men de sa ikke noe om at jeg må holde meg unna sex! Så vet ikke om jeg tør eller ikke.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 jeg får masse kynnere både under og etter sex. Ingen av oss som har noen problemer med det. De er heldigvis ikke vonde. Så med mindre de er vonde syns jeg ikke du skal la det stoppe dere. Si heller fra dersom det blir vondt eller ubehagelig for deg. Det forstår sikkert samboeren din veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå