Gå til innhold

fler som sliter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

med søvnproblemer???

hva gjør dere for å klare å sovne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er årsaken til søvnprobl. dine?

Jeg sovner på kveldene, men er våken flere ganger i løpet av natten, og fra klokken fem sånn cirka får jeg ikke sove mer...

Finnes ikke så mange komfortable stillinger lenger å sove i.. snur meg hele tiden! men men, får mageregionen snart for meg selv forhåpentligvis:)

Har prøvd det meste for å få sove igjen.. tatt meg ett varmt bad, drukke noe varmt feks melk, lesestoff, legge meg på sofaen i stua og sette på en film osv...ofte tar det en stund før jeg sovner igjen.

Skrevet

Sover litt om natten og litt om dagen.. hehe.. det funker for meg hvertfall.. ellers så er det deilig hvis det er kaldt på rommet, noe det ikke er nå om dagen men.. heh.... en vifte gjør susen den også.. ellers så tror jeg bare man må tåle litt søvnløse netter nå på slutten ;o)

kanskje noen andre har bedre råd...

Skrevet

Jeg våkner hver natt mellom 3 og 4 pga urolige (!!!!!) bein. Da står jeg opp, ser trash tv og spiser saftis og havregrøt:-/ Blitt fast prosedyre det nå. Så legger jeg meg når samboer står opp for å gå på jobb. Slitsomt, men begynner å bli vant til det. Er i 32. uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...