**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er gravid i uke 23, og føler meg såååå trøtt om dagene. Har en gutt på 17 mnd., så det forklarer nok litt. Men er det normalt? Andre som er trøtte? Jeg kunne sovnet når som helst, og hvor som helst. Heldigvis har jeg en mann som er flink:) All ære til han! Håper det snart gir seg!!
mammat2goll Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 JAA...jeg er såååå trøtt om dagene...er i uke 25 nå og kunne sovet i det uendelige...på lørdag la jeg meg klokken 19.00 og sov til 08.20 dagen etter og når klokken nærmet seg 11 var det på tide med en liten formiddagslur. Håper virkelig et gir seg snart...
gravidos Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Heisan,ja jeg er vanvittig trøtt om dagen er i uke 17,har en sønn på 16mnd.jeg orker liksom ingenting..håper det gir seg snart..
Iltaet venter tvillinger Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Kjenner meg godt igjen. Jeg kunne og ha sovet overalt og når som helst:-)
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Takk for alle svar:) Det var godt å høre. Da trenger jeg ikke tenke på at jeg evt er syk, men "bare" gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå