Gå til innhold

Emmaljunga cerox - er den en god vogn eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra nyfødt og oppover? Hvertfall til 1,5-2 år..Erfaring? Mykbag eller hardbag? God å trille? Andre fordeler/ulemper?

Har emmaljunga scooter til storebror..grei nok, men er ikke helt fornøyd med den..Nr må ha en annen kombi/duo enn den storebror hadde (pga plass i bilen)..vurderer derfor cerox fordi jeg så den var lav sammenlagt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har cerox.. jeg liker den veldig godt....

positivt

- den blir veldig lav og tar derfor ikke stor plass i bilen

- man kan snu trille veien veldig lett

- den er jo bare helt nydelig å se på (vi har svart og rosa)

- god plass oppi den

- mange lommer på taket.. taket kan man også ta av en del..

- god å trille .vi har gått en del i skog og på jordet osv..går helt fint

negativ

- liten handlekurv under

- litt brei..den går f.eks ikke ut hage døren vår

vi kjøpte den da datteren vår var 4 mnd.. så vi har brukt sportsdelen hele tiden.. tror jeg personlig ville kjøpt en mykbag..

Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar:-) BAre en ting til jeg lurer på: Er den tung å svinge på? Siden den er litt brei og sånn?

Skrevet

Føyer meg til svaret du fikk over. Nei, ikke tung å svinge for å være firhjuling. Veldig stødig og god. Jeg syntes mykbagen var litt smal, men får du barn som er 3-6 mnd på sommerstid er det ikke noe problem. Min måtte flytte ut av bagen i februar fordi det ikke var plass til dunposen, men det var egentlig ikke noe problem for henne å ligge i en god pose i sportsdelen heller.

Skrevet

Tusen takk for svar! Meget mulig jeg velger den! Vurderer også mutsy, men har hørt delte meninger om den..men virker litt deilig med den svinge-mekanismen mutsy har da..Men på den andre siden så kan det hende at ceroxen går i bagasjen uten å demontere den, og det har kanskje mer å si i lengden;)

Skrevet

fikk ikke svart deg i går jeg..

jeg har ikke tenkt over at den er tung å svinge heller.. men jeg har aldri hatt en trehjuling osv.. så vet ikke helt hvordan den er i forhold til det..

jeg er iallefall veldig fornøyd..liker den kjempe godt.. og ikke minst så er den bare helt utrolig nydelig å se på...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...