Gå til innhold

tidlig ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser stadig vekk her inne at folk har så tidlig ul. hvordan får man til det? må man betale for det? for jeg har hørt at man vanligvis blir tilbudt en rutineul rundt uke 17, med mindre det er mistanke om at noe er galt. i så fall hvor mye koster en slik tidlig selvinitiert ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen velger å ta dette privat. Vet ikke hva det koster da.

Ellers får man det gratis hvis det er noe medisinsk som gjør at man bør sjekkes. Da er det legen som henviser.

Det kan være komplikasjoner ved tidligere svangerskap, blødninger, kroniske sykdommer, evt. historikk i familien som kan være arvelig.

Skrevet

Her i haugesund koster det ihvertfall 750 kr.

Skrevet

Tidligere gikk jeg til privat gynekolog. Det koster selvfølgelig

litt, men når jeg først hadde begynt å gå dit, så ville jeg slettes ikke gå tilbake til gyn-undersøkelser hos fastlegen min. Skal finne meg en ny snart, da jeg har flyttet til en ny by.

Meget greit å få UL, gravid eller ikke.

Jeg fikk rett inn til gynekolog når jeg ble gravid, da jeg tidligere har fjernet en eggeleder pga svangerskap utenfor livmoren. Har ikke lyst å miste den siste...

Verdt alle pengene en betaler.

Skrevet

Jeg syns det er veldig greit å ta. Sist ble det oppdaget at fosteret var dødt og det er jo greit å finne ut. Jeg er i uke 8 nå og skal til ul på mandag. Jeg gru gleder meg for å si det sånn. Spent på hva som venter.

Her i Oslo koster det rundt 1000 kr +.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...