Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg løp idag på 25.55........... ikke noe norsk rekord akkurat men det kommer seg. Målet er 20 min, men jeg tror det skal holde hardt.... Hva er deres rekord??
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hehe... 10,noe.... Husker ikke helt hva som var bak komma. Men gikk bra fort da ja. Men løp ikke på mølla heller da. Løp på grusvei. Men nå er den nok 90..om ikke enda mere
Lompa75 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Sååå fort??? Du er like rask som meg sånn ca ;oD
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 10 min?? Det er jo ikke mulig ...........hehe... 5 km på 10 min daløper du jo 30 km i timen da........
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Hehe... jeg var usedvanelig godt trent for noen få år siden. Men om man løper litt over 1mil om dagen blir man godt trent. og om man begynner å trene på å løpe fort kommer det seg det også. Men joda, det er mulig. Men skal innrømme at jeg var litt fanatisk da.
Skrømti Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Skal vi se, om jeg skulle springe i 5 km måtte jeg ha tatt med meg telt og sovepose og hatt en god overnatting før jeg var fremme.. Det hører med til historien at jeg aldri springer en meter frivillig. På gymnaset var jeg så dårlig på 200 meteren at jeg nesten datt ut av den lista som de gikk etter når man skulle få karakter eller hvordan det var.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Men verdensrekorden er jo på 12, et eller annet............)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2007 Haha : ) den var god!! Godt vi er forskjellige.. jeg elsker å løpe nemlig : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå