2små*og en på vei:) Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 hei hei..jeg lurer på om de ka sparke meg..Jeg skulle egentli ha beg å jobb i oktober igjen, men er blitt gravd igjen og venter da i november..må jo ha en mammaperm til liksom..
2små*og en på vei:) Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 ok, det var godt og høre..er vel bare til og få vikaren til og være eit år til eller noe..
spirenr 2 er gutt! Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Sparke deg siden du er gravid igjen? Nei det kan de ikke. Jeg går utfra at du har gitt beskjed om denne graviditeten slik at de allerede eller snart kan avtale med vikaren om at vikariatet kan forlenges.
2små*og en på vei:) Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 ville vente ti det var gått over 3 mnd..men skal snakke med dem snarest
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Du kan ikke få sparken, men fødselspenger er det værre med. Du vil da ikke ha opptjent nok til å få månedtlig "lønn".
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Joo, er det ikke noe regler på dette? Når man får to tette sånn at man ikke har sjans til å jobbe de såkalte 6 mnd, tror jeg det er noen egen regler altså....
spirenr 2 er gutt! Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Enig med Genusa der.. Men husker heller ikke akkurat ordlyden. Best å sjekke med NAV.
Bobine Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Jeg tror det er noe med at permisjonspenger også regnes som inntekt som utgjør grunnlag for den nye permisjonsutbetalingen. Dette vet de på NAV :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Foreldrepenger legges til grunn som vanlig lønn når de regner ut permisjonspengene! Dette fikk ei jeg kjenner beskjed om ihvertfall!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 søstern fikk to tette, og var sykemeldt mellom...ble gravid da eldstemann var ca 8 mnd, og alt med lønn er det samme som første svangerskap- snakk med nav, men du har rett til å fortsette med samme inntekt som i denne permen...rimelig sikker. ordner seg nok;)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 De kan ikke sparke det, nei (hvis de gjør det så melder du dem med engang!) Og du får helt likt i permisjonspenger som du har nå...venter selv to tette, og har lest mange tråder om dette på pseudotvillingforumet på dib.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Nei, de kan ikke sparke deg pga graviditet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå