Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 HAN har lyst på en baby til, det har ikke jeg. Som tidligere nevnt så har jeg elget i hele dag og føler meg langtfra bra. Så spør han meg om jeg er gravid. Nei, svarer jeg. Heeeeelt sikker? Nja, så sikker man kan være før mensen er uteblitt. Så fortalte sleipingen at han IKKE hadde brukt kondom likvel...!!!!!!!!!!!!!! Så stakk han på jobb før jeg rakk å kverke han. Hva faen?! Hvis jeg ikke får bitchtiden min til helgen, dæven døtte... DA ligger han tynt an! Gjett hvem som da skal klippe-klippe? Gjerne med en rusten hagesaks? *sinna*
Eat sardines and die Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Grovt................ Klippe, klippe er jeg helt enig i!
piano♫ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Vel, det der er like ille som å "glemme" å ta p-pilla (for jenta). Jeg har ingen tro på å lure på den andre en baby. Man bør være to for å ta en slik avgjørelse. Skjønner godt at du er sint!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Fnis, med muligheten for at du i raseri serie-barfer på meg over fjellet: kjennes han alltid ut som en gummipikk, siden du ikke kjente forskjellen?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Det verste er at jeg satt og tenkte på det før i dag mens jeg elget. Men jeg slo det fra meg, for det er bare så stygt og dårlig gjort. Er det mulig? Håper, HÅPER at det ikke funka... selv om jeg har blitt preggers på null komma niks før:(
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 *ler* neida, synes det var en god kommentar jeg (kom gjerne med stygge karakteristikker av han), men hehe, i "kampens hete" så tenker man vel ikke så nøye på hvordan det kjennes ut, bare det er noe der;p
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Det kan du jo bruke som våpen heretter, at forskjellen på hans stolte pryd og noe av gummi er så liten og fordelene ved å slippe resten av ham så store at du vurderer å bytte ham inn for godt.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Nnei, tenkt det har jeg ikke. Synes ikke det er noe særlig forskjell jeg faktisk. Burde slått lyset på og dobbelsjekket!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, tro meg, han skal få høre det. Jeg er bare helt paff her, har ikk ord. Så usselt og nedrig gjort!
Eat sardines and die Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Hvis du skulle være gravid da.....og vil bære det frem, synes jeg du skal gi han inn hele svangerskapet. La ham gjøre ALT mens du bare slapper av. Kanskje ikke den beste oppskrift for et bra samboerforhold men.............
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Han skal sent få glemme det. Og den dagen da lille Marie-Kåre spør hvordan h* ble til så skal jeg si at faren LURTE meg på en fæl og ussel måte og at h*n må aldri stole på partneren sin når det kommer til prevensjon. *enda i sjokk*
Eat sardines and die Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Men du holder deg godt hvis du er gravid i din alder.............he he. Det står respekt av det altså.....................
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, jeg holder meg bra for alderen altså. Senest i forigårs så var de en ung jypling på rundt 60 år som blunka litt til meg mens han smilte;)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 jeg hadde fått en seriøs klikkebyge...hva skal du gjøre med gubbejævelen?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 Aner ikke. Håper det slo feil ut og at det ikke gikk som han håpet. Hvis det gikk som han ville, så skal han denges lenge og vel. Og jeg har lært leksen min nå, her skal ikke det stoles på!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 jeg syns kåre-marie er finere enn marie-kåre.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 Takker for tipset, skal ta det med i betrakting hvis det faktisk er en Kåre-Marie der. Foreløig satser jeg på at det bare er omgangssyken som har fått meg til å elge i dag!
lilja70 Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 -En ting er gummipikk eller ikke gummipikk. -En annen ting er hvem som sover på den våte flekken, og hvorfor ikke det??? Jeg skulle vært mer enn litt brisen om jeg ikke merka en manglende gummi, ja.
A4 Husmor.... Skrevet 5. juni 2007 #21 Skrevet 5. juni 2007 Sikker på at han ikke bare tuller med deg? Hadde vært typisk mannen min å si noe slik på tull og bare gå ihvertfall.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #22 Skrevet 5. juni 2007 Nei, han tullet ikke. Det så jeg i blikket hans. Men veldig godt mulig at han vil forsøke seg med en "tullet bare" når jeg snakker med han i morgen, men jeg kjenner ha og vet at det var sannheten.
lilja70 Skrevet 6. juni 2007 #23 Skrevet 6. juni 2007 Det som slo meg, Hufsemor, er at om du har nok hormoner til at det er derfor du kaster opp, vil en gravi-test definitivt slå ut. -Så du kan nok teste og stole godt på resultatet. -Selv om den er negativ kan du selvsagt være gravid, men da er det i det minste ikke derfor du spyr, og du kan håpe på å bli bedre!!! -Uansett, god bedring til deg, her har du et poke, gamle ørn.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #24 Skrevet 6. juni 2007 Poker deg tilbake. Moter meg opp til å kjøpe en test eller fem.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. juni 2007 #25 Skrevet 6. juni 2007 fy faen det er ååååh sånn gjør man da ikke samme hvilket kjønn man er man lurer ikke den man er glad i til å få flere unger. en ting er å få en hyggelig overaskelse å venne seg til for begge to. men begge må jo være eninge om å prøve. vet ikke hva du bør gjøre med denne gubben din jeg men noe er det hvertfall. kan jeg spørre deg om noe privat. hva nå hvis du er gravid, du sier jo at du ikke ønsker fler, men kommer du da til å beholde spiren da? vil ikke skape noen abort diskusjon her så det er sakt. men vet mange som er så imot abort men så når de havner i en krise selv så ble det ikke så uaktuelt likevel. sier jo selv jeg aldri ville gjort det men man vet jo ikke før situasjonene kommer. finn noe hardt å deng han med. han bør være både gul og blå kansje en tur på sykehuset pga brudd også. jeg blir så sint når noen gjør sånt. jeg er jo selv i den situasjonen at jeg ønsker meg flere men maannen min gjør ikke det og syntes dette er både urett ferdig å vondt men vil ikke lure han nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå